Ga naar inhoud


[7141 HD] Alternatieve firmware voor usb en lan poort


hugogertie

Aanbevolen berichten

Is er firmware om de usb poort en de lan poort te kunnen gebruiken op deze ontvanger ?

Het zit er toch niet voor niets op, dat CD niet wil hebben dat het niet werkt wil toch niet zeggen dat er geen firmware is die dit kan laten werken ? sick

De fabrikant maakt het er toch zeker niet voor niets op ? crazy

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Krijg geen IP adrs te zien in mijn netwerk als ik hem erop aansluit.

Kreeg eerst helemaal niks aan de praat, heb mijn oude seca 2 kaart onder het stof vandaan gehaald en in de 7141 gepropt en ja hoor hij start en geeft ook nog beeld op de vrije kanalen.

Iemand een idee of we nog meer dingen kunnen proberen om in de box te komen ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proberen mag je, maar de aanbieders van die box zullen er "ALLES" aan doen om je buiten te houden, en "zij" heer ende meester te blijven van "hun" box.

Dit onder het kader van de uniformiteit.

Waarom zouden ze die boxen gratis geven bij een abo denk je?

Dit om zoveel mogelijk klienten te hebben met een box die uniform aan de wensen van de aanbieder ageren...

 

Willen ze "iets" aan hun systeem veranderen, dan gaan al hun klienten "mee"!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet ok wel dat ze ons buiten de box willen houden en dat is natuurlijk logisch. Maar ik vind wel dat ze de usb poort mogen activeren zodat we er een harde schijf op kunnen aansluiten bijvoorbeeld of functies om zelf een kanaal indeling te kunnen maken etc.

Het is dan ook een uitdaging om in dit ding te komen zoals vroeger de Strong 8000 en vele andere ontvangers die naderhand meerdere functies kregen daardoor. laugh

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zelfs zo schirzofreen, dat van de 2de ontvanger die erin zit alleen een aansluiting naar HDD mogelijk is, en geen full HD signaal naar buiten mag komen...

De aanbieders van dit soort boxen ziet zichzelf als "de redders der mensheid"...

Reden te meer om nooit zulke dozen te kopen vanwege hun beperkingen...!

Straks CI+ beperkingen: de box geblokkeerd tijdens de "broodnodige boodschappen"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...