Ga naar inhoud


[ET9000] Clarke Tech ET 9000 - review ervaringstopic


Herbie65

Aanbevolen berichten

Ben aardig tevreden over de werking.

OpenPLI maakt er een prima box van.

Helemaal mooi met brushed aluminum skin....

 

Niet zo degelijk als een DM7000, maar het draait uiteindelijk toch om de mogelijkheden. Met enige weemoed neem ik afscheid van SD en de DM7000. Krijg er weer veel voor terug....kwa beeld dan...

 

Kan dat labeltje Xtrend er vanaf laugh ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 150
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ze zijn identiek ,

deprijzen varieeren nog al ik zie prijzen van 399 tot 500 eurie's dus wordt ff googlen en dan de goedkoopste uitzoeken lijkt mij ??

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk € 369,- betaald voor toch wel een hele snelle, stille en stabiele box. Werd geleverd met Open Pli er op, even updaten, Cccam erop en werken.

Kwa uitrelijk is hij iets minder mooi dan verwacht. Is op de foto's strak en chique maar in werkelijk een beetje plastic. Maar kwa werking vind ik het een heerlijke ontvanger. Snel en stabiel. Een hele stap voorruit als je een DM800 en DM500 gewend bent.

SimCat

 

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was open pli al geinstalleerd en heb alleen een update gedaan. Nu werkt alles zonder probleem maar in diverse userinterfaces toont de box zichzelf als een DM8000. Moet ik de box opnieuw flashen of is dit normaal?

SimCat

 

ET9000 Open PLI

DM800 Open PLI

DM500 Open PLI

Visiosat Astra 1+2+3

Link naar reactie
Delen op andere sites

off topic, i know..

 

Krukie,

 

Ja, de twee pinnetjes (5 volt) zijn voor een fan. Die kun je aansturen met fansetup het is aan of uit. fanspeed is zover ik weet niet te beinvloeden.

 

/usr/lib/enigma2/python/Plugins/SystemPlugins/FanSetup

 

grt,

 

Marcel

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring met de box is erg goed!

De box draaid erg stabiel en zeer snel.

pli updates zijn een verademing, lekker snel te installeren en vooral makkelijk.

 

Wat betreft de afstand bediening en de behuizing van de box, ik heb met beide absoluut geen moeite. Met de satbox is geen laptop, dus maakt het me niet uit dat ie wat lichter is qua behuizing als een dreambox. Idem voor de afstand bediening. Daar hoef ik geen bierflesjes mee te doppen en is voor normaal gebruik meer dan goed genoeg.

 

Het enige punt van kritiek is net als voor vele anderen de warmte ontwikkeling.

Ben thuis bezig om daar iets voor te verzinnen, zo heb ik immiddels afscheid genomen van het harddisk frame om de disk zo vrij mogelijk te krijgen en zoveel mogelijk ruimte voor luchtstroming. Het plan is om de disk op afstandbussen te plaatsen welke weer op rubbers worden geplaatst om geen trilling door te geven.

 

Verder ben ik nog aan het onderzoeken hoe ik de box dmv van één of meerdere fans met minimaal geluid, maximaal kan koelen.

 

Zodra ik de boel klaar heb post ik wat foto's met het resultaat..

Cable rules, only for fools...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ja, de twee pinnetjes (5 volt) zijn voor een fan. Die kun je aansturen met fansetup het is aan of uit. fanspeed is zover ik weet niet te beinvloeden.

 

 

welke zijn dat dan ?

 

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...