Ga naar inhoud


Heeft rechts hier voorrang of niet?


TangoBravo

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: theparasol
Origineel bericht van: DeBeek
en een hele bijzondere,,, je hoeft teminste geen fietspad te kruisen...


Wat een maffe rotonde zeg, dat fietspad is net zo breed als de autostrook ernaast, daar kunnen met gemak 3 fietsers naast elkaar fietsen.
Ik zie daar zo een hele ploeg overheen crossen onderweg naar school. Geen auto die er nog doorkomt.

Geef mij maar de "standaard" mini rotonde met rood fietspadje aan de buitenkant en dan wel eentje waar de fietsers voorrang dienen te geven aan auto's. Dat laatste verschilt ook van regio tot regio. Maar goed, dat zie je dan weer snel genoeg door de haaietandjes op de weg / bordjes.


als je als fiets komt aanrijden op die rotonde daar in lelystad en je wilt direct RECHTSafslaan moet je dan eerst nog tot het midden doorrijden?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: trust


Dat klopt , alleen hoe komen de fietsers op die binnenring zonder het autoverkeer te doorkruisen ?


survival of the fittest.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RS2000
Origineel bericht van: DeBeek
eentje ???

Hier in het kleine Lelystad liggen er nu bijna 17....



Volgens mij zijn het er ondertussen meer dan 20, zijn er een hoop bijgekomen de laatste tijd.



Hou het niet meer bij,, maar inderdaad op de larserdreef en de houtribweg zijn er ook weer een x aantal neergekwakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...