Ga naar inhoud


Welke iphone dreambox-remote app is de beste?


MFX2000

Aanbevolen berichten

Ik zag in de app store veel apps staan waarmee je de iphone als remote kan gebruiken voor je dreambox.

 

Veel van deze apps lijken hetzelfde te doen maar ik zou graag ervaringen willen lezen van mensen over deze apps.

 

Iemand hier al bekend mee? Vind het een beetje zonde als ik al die apps moet kopen om achteraf te ondervinden dat ze toch niet het juiste resultaat geven.

 

Dus ik hou mij ten zeerste aanbevolen op tips welke app nu goed bruikbaar is.

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie dat je ook een dm8000 hebt.

Ik heb ook diverse app's geprobeerd

Persoonlijk vind ik dreamon verreweg het prettigst Hierin kun je aangeven welke enigma versie je hebt en je kunt je afstandsbediening versie ook aanpassen aan enigma 1 of 2

Ook kun je meerdere dreamboxen toevoegen

Maar waar het mij om ging is dat hij heel snel reageerd via je netwerk

 

 

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HJS
Ik zie dat je ook een dm8000 hebt.
Ik heb ook diverse app's geprobeerd
Persoonlijk vind ik dreamon verreweg het prettigst Hierin kun je aangeven welke enigma versie je hebt en je kunt je afstandsbediening versie ook aanpassen aan enigma 1 of 2
Ook kun je meerdere dreamboxen toevoegen
Maar waar het mij om ging is dat hij heel snel reageerd via je netwerk


Weet jij toevallig of de 'bugs' die in de recensies staan al verholpen zijn in de laatste versie?

Versie 1.11 is de laatste en bij commentaar op versie 1.8 zag ik staan dat de PLAY niet werkt vanuit movies bij de DM8000 en bij versie 1.9 staat de vraag waar de 8000 Remote is (neem aan dat ze het grafische interface ermee bedoelen).

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik naar tevredenheid van DreamOn en die werkt goed op een iPhone en maakt ook goed gebruik van de extra resolutie van de iPad.

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

de bug van het niet kunnen starten van een film vanuit de "movies" heeft zich hier nooit voorgedaan.

het is starten en kijken maar!!!!!

 

en inderdaad in de nieuwste versie heb je de grafische interface van de dm8000

VU+ Ultimo 4K ccs 1TB, VU+ Uno cable, both running on  OpenPli, Rotating Triax TDA110, Apple air capsule extreme

Link naar reactie
Delen op andere sites

DreaMote geeft ook nog een screenshot optie zoals bij de webif op een pc. Echt mooie sreendumps!

DreamOn heeft de keuze van een volledige 8000 ab, met de volledige video knoppen.

 

Beide doen ze het hier goed, maar zelf werk ik liever met DreaMote.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond DreamOn geinstalleerd en deze werkt perfect. Ook op afstand dus het instellen van een timer is nu helemaal handig. Meestal moest ik eerst nog ff een internet connectie opzoeken om snel iets in te stellen. Nu kan dat mooi vanaf het toestel.

 

Zal vanavond DreaMote proberen. Zag dat dit een gratis app was. Misschien dat ik dan beide ga gebruiken.

 

Iedereen bedankt voor de tips!

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien domme vraag, maar bestaat er zo'n app waarmee je bv tv kan kijken op je iphone via je satontvanger?

 

je ziet wel nu die telenet reclame met tv op iphone, ipad,...

 

zou dat bestaan voor dm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
misschien domme vraag, maar bestaat er zo'n app waarmee je bv tv kan kijken op je iphone via je satontvanger?

je ziet wel nu die telenet reclame met tv op iphone, ipad,...

zou dat bestaan voor dm?

zoek op dit forum eens naar airvideo... Ik kijk er niet alleen thuis mee naar tv op de iphone/ipad(zoals telenet heel fier vertelt in de reclame) maar ook onderweg.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Ik heb dreamote aangeschaft om buitenshuis de timer te kunnen instellen maar het lukt me niet om verbiNding te krijgen. Kan iemand mij helpen? Binnenshuis lukt het wel om via ip verbinding te krijgen.

Groetjes,salutations,greetings.

Vu+ Duo 1.5TB

Xtrend 6000HD

DM500S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...