Ga naar inhoud


signaalsterkte vu duo.


caravelle

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Om eerst diagnose te stellen zou ik de boxen van boven en beneden eens omwisslen en kijken wat de waardes zijn.

 

wijkt dit af dan kan het dus in de coax zitten en/of de f-connector.

 

Wat duolist al aangaf er zit ook verschil in de boxen opzich.

DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ontvangst problemen? Want anders zou ik me er niet erg druk over maken. Tenzij je anders van plan bent om je gehele bekabeling te gaan vervangen.

Bij mij geeft de Vu ook maar iets van 75%. In mijn geval weet ik ook hoe dat komt: ik heb een multytenne, een behorlijk lange kabel, en die heb ik ook nog eens een paar meter verlengt.

Maar ik heb totaal geen problemen met ontvangst, tenzij t stortregent, maar dat is sowieso inherent aan mijn installatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb zelf ook een vu duo ik haal waardes van rond de 95% op de 19.2 en 23.5 ik heb alps lnb`s

 

multifocus-schotel-t85

dit is mijn schotel dus als je een vrij uitzicht hebt dan lijken mij die waarders niet erg hoog dat moet beter kunnen

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beeld is beeld het is alleen zo dat het met hevige regen gaat zakken die % en ik heb een grote regenmarge daar doe ik het voor ik vind jou waardes wel heel erg laag

op de 28.2 haal ik 91%

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind ze zelf ook laag hoor.

Vorige ontvanger had ik veel hogere waardes.

 

Ik werk met de vu+ met een rotor - en weet niet hoe ik deze kan finetunen. Want als ik rotor fijnafstemmen doe, en dat opsla (dan waardes rond de 68 minstens) en je dan gaat kijken naar je zenders, zitten ze weer allemaal rond de 50....

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23.5 sbs6 HD 94%

19.2 sky sport 1 HD germany 95%

13.0 sky sport 1 HD italie 86%

28.2 sky sport 1 HD uk 91%

dat zijn mijn maximale waardes

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Angeline
Ik werk met de vu+ met een rotor - en weet niet hoe ik deze kan finetunen. Want als ik rotor fijnafstemmen doe, en dat opsla (dan waardes rond de 68 minstens) en je dan gaat kijken naar je zenders, zitten ze weer allemaal rond de 50....
Gebruik je USALS? Dan kan je geen positie opslaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...