Ga naar inhoud


[Smartwi] SmartWi Client card interne reshare?


Aanbevolen berichten


Hoi,

 

Zou zeggen gewoon eens proberen, mijn mening is dat het zou moeten werken ....de client card word immers gezien als "echte kaart" en de echte die in de Smartwi zit krijgt ook keurig de update's door via de client card....is dus gewoon een kaart op afstand.

 

Maar nu de vraag waarom de combinatie smartwi en dreambox....met de dream kun je toch ook al intern sharen, lijkt mij ds een beetje dubbel op.

 

Groetjes........

Link naar reactie
Delen op andere sites

M'n moeder thuis is digibeet en kan niet goed overweg met de dreambox. De oude receiver en tv zijn allebei een philips, zodoende met de geleverde philips AB allebei te bedienen (wat erg prettig werkt). Nu moet je bij het volume veranderen van AB wisselen.

Dat ik dan nog intern wil sharen met de dreambox (wat ik nu ook al doe) is vanwege de afstand. Die afstand overbrugt de SmartWi nooit niet (denk ik).

Maar de SmartWi hoeft zelf niet aan de schotel te hangen voor zover ik begrijp?

dm600, 2x dm500

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi je wil dus de smartwi gebruiken voor je eigen dreambox en de philips voor je moeder.

 

Als jij bv boven zit en je moeder beneden zet je de smartwi ergens in de midden dan werkt het wel , meende dat de maximale afstan 15 meter is maar met betonnen vloeren met veel betonijzer is dat een stuk minder.

 

heb hier twee keer smartwivoor cd en tvv heb drie twin tuners beneden en boveb voor de vrouw ook een twin tuner en dat werkt perfect.

 

Heb trouwens betonnen vloerdelen.

 

Groetjes............

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Terradon , klopt als een bus ,zit zelf in een "betonnen" huis , afstand tussen de decoders is net 15 meter en netjes in het midden heb ik de master staan , nagenoeg geen problemen maar zorg wel dat de de laatste soft hebt want waarom weet ik niet maar het maakt wel een verschil in stabiliteit van de verbinding

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wat duidelijker zijn even smile

Thuis een 2e bedrijfswoning, afstand tussen beide sets 40 meter. werkt nu prima met 2 dreamboxen en cccam op interne netwerk.

 

Wil echter in het hoofdgebouw nog een extra (draadloze) ontvanger, maar in dat geval zou ik moeten sharen met een clientcard. Vandaar mijn vraag.

Misschien is mijn bedoeling nu helderder.

40 meter lijkt mij te veel. Ik zou de ontvanger ergens in het midden kunnen zetten, maar dan is het 30 meter aan de ene kant, 10 aan de andere kant.

dm600, 2x dm500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...