Ga naar inhoud


Rytec auto en manual EPG update werkt niet meer


mobieltje

Aanbevolen berichten

tja Rytec,

 

we kennen het probleem.

Slaaf geworden van eigen werk wink

 

maar goed, het zou idd leuk zijn mochten we mensen vinden die wat vrije server ruimte hebben met bandbreedte om die massa's download aan te kunnen.

 

en dan nog niet te spreken over de uren dat er tijd in kruipt om alles mooi up-to-date te houden.

 

dus mensen met wat vrije ruimte, laat maar weten...

gezien we aan meer dan 151254 downloads per maand hebben dus 5041.8 per nacht zegt genoeg dat er veel gebruikers zijn.

 

en dat aantal blijft stijgen, als de server het maar blijft volhouden :D want met zo'n download massa per maand....

enfin we zien wel of er nog wat space komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: SatMann

gezien we aan meer dan 151254 downloads per maand hebben dus 5041.8 per nacht zegt genoeg dat er veel gebruikers zijn.


Ik denk zelfs nog wel meer, onderstaande is van gisteren van mijn server. Daar komt dus het verkeer naar Rytecs eigen server nog bij:
Code:
Day		Visits	Pages	Hits	Bandwidth27 Jan 2011	5053	11655	11655	13.91 GB

Op mijn server heb ik officieel 300GB en daar zit ik inmiddels met alleen deze xml bestanden al ruim overheen (vorige maand voor het eerst).

Gelukkig nog niets van de hosting provider gehoord, maar het zou fijn zijn als dat weer ruim onder 300GB kan komen met behulp van wat extra mirrors.

Raymond
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skippie1770
zelfde hier, download gedaan maar veel lege plekken in channel selection TV, maar de downloads zijn wel gedaan (kanaalselectie)

Zopas opgemerkt dat voor de engelse zenders (sky) er géén epg is voor vandaag, 27 januari. Niet bij alle zenders maar velen hebben geen epg voor vandaag.


Ook vandaag nog krijg ik geen volledige EPG zichtbaar in de kanalenlijst. Enkel en alleen als ik naar de kanalen ga, terugkeer naar de lijst en erover ga komt de epg tevoorschijn.

Dit is vooral een probleem op de kanalen op 28.2

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

raymond,

 

ik was dat zelfs totaal vergeten blush

ja, als we uw cijfers van 9495.8 erbij tellen per nacht.. dan komen we lekker veel uit.

 

dus ja, laten we hopen dat de boel het nog blijft trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...