Ga naar inhoud


Rytec auto en manual EPG update werkt niet meer


mobieltje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

na een herstart de epgimport manueel opgestart en de events lopen weer binnen.

 

Thx Rytec team,

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op dit moment werkt het weer niet het blijft even behelpen ik hoop dat er snel een oplossing komt maar ze doen hun best dus ik heb er alle vertrouwen in

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: stevie-v
op dit moment werkt het weer niet het blijft even behelpen ik hoop dat er snel een oplossing komt maar ze doen hun best dus ik heb er alle vertrouwen in


Goedemorgen,

Dit zou niet het geval mogen zijn, alle files zijn beschikbaar. gelieve je log eens door te sturen aub.

Ryan

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien een domme vraag maar waar kan ik die log vinden ik draai zelf pli 2.0 beta

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelfde hier, download gedaan maar veel lege plekken in channel selection TV, maar de downloads zijn wel gedaan (kanaalselectie)

 

Zopas opgemerkt dat voor de engelse zenders (sky) er géén epg is voor vandaag, 27 januari. Niet bij alle zenders maar velen hebben geen epg voor vandaag.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo te zien werkt die nu wel weer goed maar vanmorgen rond 5 uur kreeg ik bijna niks binnen

 

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja Rytec,

 

misschien wat minder lullen 's avonds voor je tv en wat beter je werk doen hahahahaha :D

 

hier heb ik geen probleem ondervonden op de 3 testmachines...dus misschien een tijdelijke hick?

 

ps: updaten voor 5uur zou ik toch wat later zetten hoor.

want ik meen te herinneren dat er pakken zijn die tussen 5 en 6 hun update laten lopen...dan is het super druk op de servers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eek

Ik wou dat ik wat meer tijd vrij zou maken om voor de TV te zitten of liggen. Maar ja dat doe ik mezelf aan hè.

 

Ik heb ook nog andere bezigheden. En tja ik ga nu ook niet om de 5min. controleren of die downloadsite misschien inderdaad er toch weer even uitgelegen heeft.

 

Bij mij heeft ie gisteren om 05:56 netjes de update uitgevoerd en ook events opgehaald, heb dit even gecontroleerd. Maar er zaten ook gaten in en wellicht dat ie rond die periode een onderbreking gehad heeft waardoor niet alles verwerkt is geweest?

 

Zoals ik al zei, bezorg me wat extra hostings waar ik naartoe kan uploaden, dan koppel ik die aan de downloadsite of een andere oplossing.

Blijkbaar wordt dit meer en meer gebruikt en we worden uiteraard gecontacteerd van zodra er geen data beschikbaar is.

 

Dit is voor één dag niet zo erg maar voor de mensen die een nwe install doen en opnieuw moeten importen manueel is dit wel nadelig.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...