Ga naar inhoud


Draaibare schotel probleem


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen.

IK bezit een Vu+duo waar 2 kabels aan zitten 1 om te kijken via een draaibare schotel en 1 om op te nemen.

voorheen had ik een hdmi kabel aangesloten ene kant in de VU+DUO en vanzelfsprekend andere kant in de televisie.

Nu heb ik sinds kort een andere audio video receiver en heb de boel nu anders aangesloten namelijk 1 kabel van de vu naar de hdmi die geschikt is voor sateliet in de av receiver en 1 kabel die ik op de hdmi out heb aangesloten van de onkyo tx-sr608 receiver en het andere eind loopt naar de hdmi 1 van mijn televisie.

Alleen nu draait de draaibare schotel ineens niet meer.

Zou het zo kunnen zijn dat dit niet werkt en dat de kabel zonder tussenkomst van de receiver aangesloten moet worden dus van VU+ rechtstreeks naar de tv zonder tussenkomst van de av receiver.

Ik kan het me maar moeiljk voorstellen maar zeker weten doe ik het ook niet

Wie weet het antwoord

 

groeten

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Om er achter te komen wat de oorzaak is, de hdmi kabel rechtstreeks naar de tv aan sluiten

Op de zelfde manier aan sluiten , doen het nog goed was ,dan weet je oorzaak.

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

wat satencom zegt, even de kabel uit de onkyo en in je tv steken, en dan weet je het.

 

Ik kan me niet voorstellen dat je schotel niet meer draait omdat je box ineens aan een receiver hangt in plaats van rechtstreeks aan een tv, maar goed, daar kom je alleen achter door even de kabeltjes te wisselen.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...