Ga naar inhoud


Welke PC kaart voor 64 BIT W7 ?


Snuffer

Aanbevolen berichten

Werk met twee PC's dus heb een TBS 6921 besteld.

Op de ene PC een Prof 7300 en op de andere een TBS 6921.

Beiden met DVBDream.

Van zodra de kaart binnen kan ik even testen met allebei , wordt leuk. smile

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 PC's kan ook ja.

 

Rini en ik werken ook al heel lang met 2 PC's wij laten de prof in de oude 3.GHz 2G mem. zitten en stoppen de twin tuner in de nieuwe PC' I7 950. 6.Gig mem.

 

Nu wordt het wel tijd om de Fiber LNB's te gaan gebruiken

3 voor de kaart 1 x F16, 1 X F15, MAX, Fortec en de Tandberg.

 

7 Aansluitingen de Fortec en Max gebruik ik eigenlijk nooit meer de tandberg is wel makkelijk met Gedecodeerde Feeds.(RASS)

 

Laat eens weten wanneer jij hem binnen hebt als je wilt heb jij hem bij die linl die jij stuurden besteld??? TBS........de

 

Ron

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link doorgestuurd.

 

Van zodra binnen en getest laat ik iets weten.

 

 

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TBS 6921 is binnen.

Morgen eens installeren en dan eens testen. smile

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanochtend de kaart erin gezet en loopt prima geen freezes bij scannen tuner B op tuner A etc. alleen geeft Tuner B een iets minder signaal t.o.v. tuner A 69 Om 75.

Dit zal ik verder onderzoeken op zwakke signalen

Wel mooi dat met DVBDream tuner A b.v. met Elercard en Tuner B met Bitcontrol of dscaler kan .

Het zijn dus 2 afzonderlijke system op 1 kaart.

 

Voor mij 6981 een goede optie tot de 4 tuner versie uitkomt.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na wat testen ben ik tegen gekomen dat de Tuner B wat meer breebandiger is in ontvangst dan tuner A.

A = gevoeliger en smalbandiger een freq 10972 is op 10970 niet te ontvangen terwijl tuner B dit wel kan maar de zwakke signalen niet ontvangt.

Verder is het wel erg mooi als je een test of color bar tegen komt zet je die op B en met A ga je verder met invoeren wat de F16 heeft gevonden als er dat een uitzending komt achter de colorbar zet je deze op het forum terwijl je gewoon verder gaat met zoeken..kortom sneller en minder werk met terug switsen naar de colorbars om te zien wat er is...

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien als aanvullende vraag hier. Ben op zoek naar een usb kaart voor win7 64 bit, wil wat spullen testen op een laptop. De profs schijnen redelijk te zijn. Hoe zit het met de schakeltijden en gevoeligheid? En de tevii's of anderen. Iemand ervaring hiermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Origineel bericht van: IanPH
......(behalve dat de Skystar HD2 geen stabiele stream geeft waardoor deze nog al blokt met h264. Maar dat deed ie ook al onder Win XP, Vista en Win7 x86).


Dat doet ie bij mij ook. (W7/64) Alleen bij HD. Ik kijk alleen FTA. Opname´s vanaf de Skystar kennen dit verschijnsel niet.

Is dat blokkerige afspelen nu een probleem van Windows? of van de PC Hardware? of van de Skystar2HD? Of de combinatie? Gezien het relatief groot aantal gebruikers van de Skystar zijn er kennelijk configuraties mogelijk waarbij de weergave van HD wel vloeiend is.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...