Ga naar inhoud


Is dit normaal bij online bestelling ??


Boelo

Aanbevolen berichten

Ook dat is een optie

Maar als een vga-koeler stuk gaat , wil je zo snel

mogelijk een nieuwe .

Dit leek mij de snelste oplossing , ook omdat de

Pc-zaak op maandaag dicht was .

 

...........................Groetjes:...Boelo

VU+--DUO 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk,

 

dat is nu een voorbeeld dat niet leuk is te lezen.

 

je kan in een winkel even goed gekloot worden dan een online shop.

 

maar mensen die online kopen moeten beter uitkijken.

Ten eerste bekijk eerst de site waar je wenst te kopen, is er voldoende informatie, zijn de producten en en de omschrijvingen duidelijk, is de informatie voldoende, hebben ze een stuk waar klanten hun ei kwijt kunnen,....als je dat goed bekijkt dan zie je vanzelf wel dat het direct goed zit.

want geloof me maar, een site goed draaiende, up-to-date houden kost veel tijd, maar brengt veel op qua klanten die terug komen omdat ze tevreden zijn en goed gediend zijn.

 

de regel is heel simpel, is het materiaal kapot, of niet goed, dan retourneer je maar direct en bij een goede shop krijg je zelf een bon of gratis verzending voor de volgende keer voor de last die je ondervond...zo moet gewerkt worden als je klanten steeds tevreden wilt houden.

 

En soms laten mensen zich puur op prijs kopen (niet dat dit nu het geval was denk ik), maar zo'n hikkeldepikkel site waar je alles 40% goedkoper kan kopen dan gelijk waar...let daar maar van op, dat zijn de meeste probleem sites...

 

gewoon goed uitkijken wat en waar, luisteren naar andere en onderzoeken....dan kom je direct goed uit.

 

Ze zouden beter een regel op stellen dat er strengere controles zijn. Hier in België zijn wij al verplicht aan een waslijst voorwaarden te voldoen voor een e-shop. doe je dat niet en ze inspecteren je site, dan kan je problemen krijgen.

 

maar blij te horen dat je geholpen bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil hier wel een positieve noot schrijven,ik heb diverse keren besteld bij c in nederland.steeds perfecte levering en het werkt.een iets had ik wat besteld,en het kwam niet aan.gemaild naar de winkel en had 's anderendaags een ander.

goed kan dus blijkbaar wel.

en van fysieke winkels,kan mm er ook nog aan stunten amaai shocked

Wel in belgië te verstaan,weet nie hoe ze het doen in nederland.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...