Ga naar inhoud


[Televisie] film 1 lanceert thema kanalen


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Ik heb dus het bericht gelezen:

per 25 februari gaan de film 1 kanalen anders heten

film 1 premiere (rood logo) , film 1 action (geel) , film 1 family(groen) en film 1 festival (blauw logo)

 

Ik ben eens benieuwd hoe het er allemaal dan zal uitzien, ik heb nog mooie herinneringen aan Film1, die tijdens de al vele jaren de dag van de Oscaruitreiking FTV te bekijken was.

 

Maar nu zal het er vanaf februari anders gaan uitzien, abonnee's van film1 zullen hier wel screenshots posten.

 

In België is er Prime als filmkanaal er zijn 5 kanalen

-Prime Star

-Prime Star+1

-Prime Action

-Prime Family

-Prime Fezztival

-Prime Series (maar meer films dan series)

 

Ik wacht vol spanning de screenshots af, ze zullen ook wel te zien zijn op de sites met de frequentielijsten.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: digitaal kijker
en dan nieuwe smartcardjes ook erbij :P


en weer terug naar het erg oude maar wel goede seca 1 super codering kost niet te veel een goldkaartje en klaar ben je. whistle

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Acht de kans klein dat deze zender ook bij cds komt. Dat omdat ze net terug gaan naar minder transponders en minder ruimte hebben.

Niet roepen voordat het ook daadwerkelijk gebeurt... Vorig jaar had CDS ons ook al verrast... en transponderruimte meer hebben ze niet nodig als ze het 'wapen' 8PSK gaan inzetten.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

wie zal het zeggen blauw rood geel,

of toch weer naar de naam grijpen filmnet of filmnet plus supersport en ktv( kinder tv)

 

 

kijk ff naar een oude intro

van vroeger......... met een leuk muziekje

 

hoe het allemaal begon met filmnet kan je hier lezen

http://nl.wikipedia.org/wiki/FilmNet

 

 

Waarom drukken we harder op de toetsen van de afstandsbediening als de batterijen bijna leeg zijn?

 

ik zie ik zie wat jij niet ziet !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Acht de kans klein dat deze zender ook bij cds komt. Dat omdat ze net terug gaan naar minder transponders en minder ruimte hebben.

Niet roepen voordat het ook daadwerkelijk gebeurt... Vorig jaar had CDS ons ook al verrast... en transponderruimte meer hebben ze niet nodig als ze het 'wapen' 8PSK gaan inzetten.


Ze zijn werkelijk onvoorspelbaar,
Ze gooien er zo een paar zenders er voor weg of maken er een deelkanaal van. ;), wat wij als klanten er van vinden doet er echt niet toe. mad
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal

 

Is Film1 nu al verandert?

Kan iemand eens voor screenshots zorgen, want helaas kijk ik al jaren niet meer via de sat...

 

Alvast bedankt

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...