Ga naar inhoud


[Televisie] film 1 lanceert thema kanalen


de vrije fries

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Erik Slagter
Ze gebruiken dezelfde tactiek als CDS (die immers niet meer tot hetzelfde bedrijf behoort als Film1); als je alles maar vaak genoeg "verbetert" (= verandert) dan valt het niet zo op dat het technisch allemaal rammelt.


Vindt het nog niet zo'n slechte verbetering eigenlijk.
sinds er techniek is is er ook gerammel.
En als het nu niet rammelt is dat een kwestie van wachten

Techniek + Slijtage = Gerammel :D

Vindt in ieder geval zelf de beeldkwaliteit van Film1 HD uitstekend.
Wel erg jammer dat ze maar 1 HD kanaal hebben, dat maakt het pakket voor mij wel minder aantrekkelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze spreken van kleuren (geel, rood, blauw, groen) niets van te zien, het blijft gewoon een grijs logo.

 

K wist niet dat je in Gent ook Film1 kon kijken, misschien komt het er ooit nog wel eens van bij die Belgacom TV, misschien dan onder de naam Prime, nu weer ontopic.

 

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer het enigzins met de beeldinhoud te rijmen valt, zet ik mijn beeldscherm op een van de zoom modes, om de logo's buiten beeld te houden.

 

Het Film 1 HD logo is nog een beetje transparant en niet al te helder, er valt nog mee te leven.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Wanneer het enigzins met de beeldinhoud te rijmen valt, zet ik mijn beeldscherm op een van de zoom modes, om de logo's buiten beeld te houden.


Bij het inzoomen van het beeld verliest men aan beeldkwaliteit en beeldverhouding. sick
Dus ik begrijp u niet wat u daarmee wilt bereiken met
van het beeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volkomen juist, maar de logo's staan dan ook buiten beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Welzeker! :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is jammer dat de nieuwe logo's zo nadrukkelijk en zelfs vet HD in de film geprojecteerd worden (irritant).

 

Een beetje kleiner en wat meer rechts bovenaan in beeld komt het zien van de film zeker ten goede.

 

Hopelijk wordt dit nog aangepast.

 

In de bioscoop staat ook niet voordurend de naam van de bioscoop in de film geprojecteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: BBsat
Wel erg jammer dat ze maar 1 HD kanaal hebben, dat maakt het pakket voor mij wel minder aantrekkelijk.

Film 1 Action komt op 1 april in HD beschikbaar in HD
Hopelijk volgt CDS dan ook

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn flink, maar wel half doorzichtig deze logos.

 

Een stuk beter dan de dubbele troep die je bij de publieke omroep ziet.

Links een vette rode blap met een 1 en dan links nog eens zo'n dominant omroeplogo.

Om maar niet te spreken van de zooi die je bij de commerciëlen altijd dwars door je beeld krijgt. sick

Link naar reactie
Delen op andere sites

logo mag van mij nog wel 50% kleiner. Dan is het prima

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het ook nogal groot uitgevallen.

Bovendien is het een vooral verticaal geval waardoor die ook nog eens vrij laag in beeld komt.

Mag flink wat kleiner en ook nog eens meer in de hoek geplaatst worden.

Wat mij betreft niet bepaald een vooruitgang dit nieuwe logo.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...