Ga naar inhoud


opticien levert geen goede brilglazen


blitzteam

Aanbevolen berichten

Mijn schoonmoeder heeft nieuwe brilglazen gekregen.

Na enkele dagen is ze terug gegaan met de bril, want ze zag nog minder als voorheen.

Opnieuw gemeten etc,etc ( bleek iets met de glazen niet in orde te zijn ).

Tijdje later heeft ze voor de tweede keer een nieuwe bril gekregen met nieuwe glazen, blijkt deze, ook weer niet goed te zijn.

Alleen krijg ik dit pas enkele maanden later te horen.

Ben naar een andere opticien gegaan , heb alles laten doormeten en inderdaad, hij bevestigd dat de eerste opticien grote fouten heeft gemaakt.

 

Kan ik de eerste opticien nog aanspreken hierover ( mijn schoonmoeder heeft de rekening uiteraard al betaald en zegt dat ze niet meer terug wilt naar deze eerste opticien )

 

ps: ze hebben geen rechtbijstansverzekering

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn moeder heeft dit ook gehad met haar bril , nou kan je vertellen een hoop zeik .

Met degene die de verkeerde glazen had gmonteerd cz gebeld die zeiden tja meneer moet u zelf oplossen.

Dus alles bij alles het zo maar laten lopen , gelukkig kan ze nu weer goed zien met haar nieuwe glazen.

Het enigse wat ik nog probeer is met het onderzoeks rapport van de nieuwe opticien naar de oude te gaan .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk kun je terug naar de opticien. Als het goed is heeft ze een bonnetje meegekregen toen ze haar ogen heeft laten met en een bril besteld heeft. Als de glazen die nu in de bril zitten afwijken van wat er gemeten is is je verhaal duidelijk zat. De opticien zal dan zeker nieuwe glazen moeten leveren.

 

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk heeft ze recht op goede glazen. Mits je natuurlijk bij een goede opticien bent.

 

Ik ben al 40 jaar bij dezelfde opticien, nooit geen problemen, ook zij maken foutjes.

 

Jaren geleden heb ik hetzelfde akkefietje gehad, ook vond ik nadien het montuur niet bij mij passen.

 

ik heb gratis een nieuwe bril en nieuwe glazen gekregen

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eerst eens een keer met de opticien praten.

 

Kom je er echt niet uit dan ga maar zatermiddag als de zaak lekker vol zit flink stampij maken.

 

Als het verhaal is zoals je verteld heb je alle recht om het opgelost te zien.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

een poetsdoekje met een bril? En dat al 40 jaar? Een bril met een poetsdoekje, daar kan ik in komen. Mijn God in welk land woon ik tegenwoordig?

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
een poetsdoekje met een bril? En dat al 40 jaar? Een bril met een poetsdoekje, daar kan ik in komen. Mijn God in welk land woon ik tegenwoordig?
waterpas
gelukkig dat jij geen bril hebt. Dan wordt het een bril met ingebouwd waterpas :D

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: waterpas
een poetsdoekje met een bril? En dat al 40 jaar? Een bril met een poetsdoekje, daar kan ik in komen. Mijn God in welk land woon ik tegenwoordig?
waterpas


Zie ik de stofjes beter :D

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

"zie ik de stofjes beter" Dat vind ik wel een goeie!

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...