Ga naar inhoud


[octagon sf 1008] Octagon sf 1008 tv vlaanderen


jefken

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

ik heb vandaag een tv vlaanderen kaart gekocht met basic abo, nu vraag ik me af welke plugin cam ik hier moet voor gebruiken, ik gebruik momenteel originele geupdate soft van octagon met mcas is dit de juiste? Ik plaats de kaart in de interne kaartlezer met chip naar boven? Weet iemand raad?

 

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Jürgen
Als de vraag inderdaad over een Octagon SF1008 gaat dan hen jij deze topic in het verkeerde forum geopend want dit is het Rebox forum.

De octagon,atevio,openbox,rebox,vallen toch allemaal van een fabriek (fortis)en verschillen weinig van mekaar,behalve dan dat het instapmodel
de 4000 gecertiviceerd is,en de rest (9000 en 8000) half gecertiviceerd,een idee zou dan zijn om al deze de modellen onder 1 topic forum te laten vallen,zodat onwetende forumleden een keus kunnen maken,tussen een half gesloten box rebox,en een open box octagon,en dan zien welke
de betere koop is,want de rebox aanhang is toch maar beperkt,de horizon word dan iets groter voor de forumleden
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de basis heb je met jouw bovenstaande antwoord helemaal gelijk maar dit is uiteindelijk het Rebox forum en geen Octagon of ander alternatief forum.

Dit is denk ik een vraagstuk welke het beste door een moderator mag en kan worden beantwoordt.

 

Ik stel voor dat jij de hierboven genoemde optie d.m.v. de 'Waarschuw moderator' knop bij een van de moderatoren neerlegt.

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik zo door het Rebox forum blader, zijn de onderwerpen waarin het woord Octagon voorkomt legio.

Regelmatig wordt er hier gemeld, dat er nieuwe software releases zijn voor de Octagon.

Deze informatie is uiteraard voor een Rebox bezitter ook zinvol.

 

Om vanaf dit moment een onderscheid te gaan maken, en bijvoorbeeld dit topic te verplaatsen naar overige ontvangers, gaat SAT4All er ook niet overzichtelijker op maken.

 

Aangezien vele bedienings functies niet zijn gedocumenteerd in een gebruiks aanwijzing, is elke discussie over het functioneren van deze boxen, ongeacht er nu Fortis, of een van de andere namen opstaat welkom.

Discussie en feedback zorgen er alleen maar voor, dat de software ontwikkelaars terug gekoppeld krijgen wat er leeft bij de gebruikers.

 

Het is echter wel wenselijk, duidelijk aan te geven over welke ontvanger je praat, waarbij de Rebox hier zijn "thuis" heeft.

 

De Rebox is opgezet als een "huiskamer" apparaat, ook de gezinsleden moeten ermee kunnen omgaan. Het is geen "hobbybox".

 

Discussies voeren over plugins, welke op de Rebox geen toepassing hebben, zij om deze reden hier niet op hun plaats.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...