Ga naar inhoud


[IDL7000/Lemon070] IDL7000 weg, maar wat nu?


Jinta

Aanbevolen berichten

Ik weet dat het moeilijk is om een goede receiver aan te raden, maar omdat hier zoveel mensen zitten die een Inverto hebben en wellicht ook denken / zijn overgestapt naar iets anders...

 

Is er een receiver die men kan aanraden of een vergelijkend onderzoek bekend?

++ is het al weekend? ++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoveel mensen, zoveel wensen......

 

Ik kan alleen maar zeggen dat ik sinds de overstap van Inverta naar de VU+ DUO nooit meer begrepen heb dat ik ooit gedacht heb met Inverta gelukkig te kunnen worden........

 

Zelfs m'n nickname heb ik er voor aangepast.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duolist
Zoveel mensen, zoveel wensen......

Ik kan alleen maar zeggen dat ik sinds de overstap van Inverta naar de VU+ DUO nooit meer begrepen heb dat ik ooit gedacht heb met Inverta gelukkig te kunnen worden........

Zelfs m'n nickname heb ik er voor aangepast.....


En heb je de Inverto's inmiddels in de Waddenzee gekieperd, Rob ? smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Coliseo
Origineel bericht van: Duolist
Zoveel mensen, zoveel wensen......
Ik kan alleen maar zeggen dat ik sinds de overstap van Inverta naar de VU+ DUO nooit meer begrepen heb dat ik ooit gedacht heb met Inverta gelukkig te kunnen worden........
Zelfs m'n nickname heb ik er voor aangepast.....

En heb je de Inverto's inmiddels in de Waddenzee gekieperd, Rob ? smile
Nee, die liggen in een doosje te slapen. Maar ik weet niet of ze ooit nog wakker worden (was daar niet zo'n prins voor nodig?).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@Duolist: wellicht kan je mij helpen, ik heb ruimte voor 1 kabel die bij mij van het dak naar binnen kan, vraag niet waarom, ingewikkeld verhaal. Ik wil graag een twintuner omdat ik 2 netten wil opnemen en evt. 1 kijken.

Is dit allemaal mogelijk met de VU+ duo LNB?

Is deze HD (vast!) en wat is PLI?

++ is het al weekend? ++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jinta
Is dit allemaal mogelijk met de VU+ duo LNB?

Ja.
Maar met slechts één kabel leg je jezelf wel grote beperkingen op (als er een opname loopt, kan de tweede tuner alleen maar "kijken" naar dezelfde satelliet, en dan ook nog alleen naar een kanaal dat in hetzelfde "kwadrant" (zelfde polariteit en frequentieband) ligt).

Origineel bericht van: Jinta
Is deze HD (vast!)

Ja.

Origineel bericht van: Jinta
en wat is PLI?

Je bent tot nu toe gewend dat de fabrikant van je ontvanger de firmware levert. Bij een "open" ontvanger zijn er vele partijen die passende firmware maken: ddarvan is "PLi" er één.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: Jinta
.. ik heb ruimte voor 1 kabel die bij mij van het dak naar binnen kan, vraag niet waarom, ingewikkeld verhaal. ..

Je hebt ook kabels waar dan 4 aparte kabels inzitten, de kabel is iets dikker dan een standaard kabel maar wel met 4 aders
4in1coax.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

En ik had mijn Inverto met een twinkabel verbonden aan de multysat-twin: ging prima en de kabel ging makkelijk door de buis omdat die kabel niet dikker is dan een gewone standaardkabel . Ik had wel maar een zeven meter te overbruggen .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kunnen gebruikers van Vu+ duo, Azbox en die andere een lijstje maken met voor en nadelen. Ik sta voor dezelfde keuze en ik weet niet waar ik goed aan doe. Die Azbox lijkt me de voordeligste keus, maar ik weet weer niet hoeveel zenders je tegelijk kunt opnemen. Van de VU+ wordt veel eigen hobby verwacht en die derde die heeft een hoop negatieve verhalen op het forum.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kralingen
.... Van de VU+ wordt veel eigen hobby verwacht....

Je kunt die DUO op heel simpele wijze zonder gehobby prima als huiskamerontvanger benutten. Maar als je wilt kan je ook flink hobbyen. En eigenlijk geldt dat voor alle E2 boxen.
Overigens: dat was ook mijn reserve voor ik er aan begon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...