Ga naar inhoud


Online modem vervangen.


freaky

Aanbevolen berichten

Ik heb om de haverklap problemen met mijn Thomson van online.

Ik heb nu internet en bellen via online.nl. Is het iemand al gelukt om deze modem te vervangen voor bijv. een fritzbox oid???

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: bobelen
telfort, daar is eigen modem/router geen probleem,

tel.van online laten porteren naar bv.voip buster, goedkoop bellen en je kan je eigen router gebruiken


Bij mijn weten kan je niet porteren naar Voipbuster, wel naar Budgetphone en dan Voipbuster gebruiken voor uitgaand met nummer id van Budgetphone, en gebeld worden op je Budgetphone.
Budgetphone 10 euro per jaar en Voipbuster elke 120 dagen, zo rond de 3 maanden 5 of 10 euro.

DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3

DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3

Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus eigenlijk als ik mijn telefoonnummer naar voip buster porteer kan ik de online modem vervangen door een fritzbox. Begrijp ik dat zo goed???

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat hoeft niet, Sommige Fritzbox kastjes werken niet alleen met VOIP, maar ook met ISDN en analoge telefoon aansluitingen nast de ADSL aansluiting.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Weet je of het modem welis een firmware update heeft gehad,

zoja, dan is het vast stellen of de problemen ontstaan zijn erna, niet zo lastig.

Je kan ook proberen in de GUI van je modem tekomen, 192.168.xxx.yyy

en kijken of er een datum tevinden is bij de firmware, maak dan ook een back-up.

Als het goed is kan je ook het modem daarvanuit resetten naar standaart inst. en dan kijken of je problemen weg zijn.

Laatste mogelijkheid is een nieuw modem aanvragen, wat zoutwater kan hierbij helpen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv
Dat hoeft niet, Sommige Fritzbox kastjes werken niet alleen met VOIP, maar ook met ISDN en analoge telefoon aansluitingen nast de ADSL aansluiting.

dat klopt, maar de vraag was of hij de fritz kon gebruiken voor online antwoord ja

en gewoon bellen met een ander account dan online

gr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...