Jan Ambers Geplaatst: 2 maart 2011 Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Ik probeer in de HDD menu de harde schijf te "formatteren" (rode toets) maar er gebeurt niks!!! Moet ik eerst de originele soft er terug opzetten of kan dit met openPli-2.0 ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Duolist Geplaatst: 2 maart 2011 Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Het formatteren gebeurt op de achtergrond en kan met een grote schijf lang duren. Er komt wel een melding als het gereed is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan Ambers Geplaatst: 2 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Geeft ie dan geen melding: "formatting"? Ik heb er de orig soft opgezet en na drukken van de rode toets voor formatteren, verschijnt de melding: formatting, en na KORTE tijd valt ie terug op HDDkeuze, dus formatteren voorbij! Ik vermoed dat OpenPli-2.0 hier een steek laat vallen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Littlesat Geplaatst: 2 maart 2011 Delen Geplaatst: 2 maart 2011 Via de blauwe toets kun je monitoren hoever hij is met formateren Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
putemmer Geplaatst: 2 maart 2011 Delen Geplaatst: 2 maart 2011 ik heb recent op een nieuwe VU+Duo OpenPLi V2.0 Beta, geïnstalleerd. Alles werkte prima. daarna een nieuwe (ongebruikte) HDD geplaatst en geïnitialiseerd en geformatteerd. Maar.... hij heeft ruim 2 uur zo gelaten en kwam maar geen melding dat hij klaar was. Dit enkele malen herhaald. Daarna de originele VU+ software geïnstalleerd en toen ging het wel helemaal volgens het boekje :-)en binnen 5 minuten geformatteerd. Tot slot weer de OpenPli image er op gezet en hij herkende de HDD en de opname maken ging prima. Eind goed al goed. Maar wel vreemd dat we het niet voor elkaar kregen met OpenPLi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen