Ga naar inhoud


Emailadres van canal digital ivm opzeggen


kaelem

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb al jaren een kaart voor een belg op mijn naam staan.

Nu heeft hij mij gemaild dat hij eindelijk (na 8 jaar) gaat overstappen.

 

Nu moet ik dus van dat abonnement af zien te komen.

Het contract kan ik nergens vinden maar hij betaalde altijd in juni,als ik de rekening kreeg.

Ik ben dus 3 maanden van te voren wel op tijd neem ik aan.

 

Op hun site besta ik weer eens niet en kom dus ook niet in mijn canal digitaal omdat ik het abonneenummer niet heb.

 

Ik heb ook geen zin naar dat 0900 nummer te bellen.

 

Ik wil gewoon een emailtje sturen en daarin de bevestiging vragen per wanneer mijn abo is afgelopen.

 

Wie helpt er even.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de website kun je je tefoonnummer in vullen en dan wordt je terug gebeld.

 

Misschien de oplossing

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kaelem

Op hun site besta ik weer eens niet en kom dus ook niet in mijn canal digitaal omdat ik het abonneenummer niet heb.


Je abonneenummer is terug te vinden op je maandelijkse bankafschrijving.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: kaelem


Nu moet ik dus van dat abonnement af zien te komen.
Het contract kan ik nergens vinden maar hij betaalde altijd in juni,als ik de rekening kreeg.
Ik ben dus 3 maanden van te voren wel op tijd neem ik aan.

Op hun site besta ik weer eens niet en kom dus ook niet in mijn canal digitaal omdat ik het abonneenummer niet heb.



Ik denk dat je er toch even iets meer moeite voor moet gaan doen...!!!
Als je bij hun op de site niet meer bestaat??Heb je ooit jezelf aangemeld voor "jouw" Canaldigitaal??

Op jouw rekening staat gewoon je abonnee nummer vermeld.

Als jij het allemaal al niet meer weet??Hoe moet CD het dan weten??

Je hebt toch echt je kaartnummer minimaal nodig.Voor een snelle afhandeling per mail???Zou ik je toch het advies geven even naar het satellietforum te gaan en daar een berichtje te plaatsen voor Canaldigitaal Webcare medewerker.

Mails via de website van Canaldigitaal worden pas na 10dgn "bekeken / beantwoord / zoek gemaakt"

Als je al zolang abonnee was van CD dan kun je gewoon per maand opzeggen...Het stilzwijgend verlengen van contracten voor een nieuw jaar bestaat niet meer....uitzondering is volgens mij het settopbox pakket die betaal je per jaar..


Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Gewoon een formuliertje downloaden, printen, invullen en opsturen. Gaat toch wel het beste om iets te wijzigen of op te zeggen. Ik kreeg altijd snel een net antwoord terug.
Dat formuliertje is er volgens mij niet meer. Op de site staat vermeld dat je bij opzeggen een 0900-nummer moet bellen.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Merkedesch


Het stilzwijgend verlengen van contracten voor een nieuw jaar bestaat niet meer....uitzondering is volgens mij het settopbox pakket die betaal je per jaar..



Als je die halverwege het jaar opzegt, krijg je gewoon het restant terug betaald.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Gewoon een formuliertje downloaden, printen, invullen en opsturen. Gaat toch wel het beste om iets te wijzigen of op te zeggen. Ik kreeg altijd snel een net antwoord terug.


Welk formuliertje moet dat precies wezen.
Ik heb vandaag contact met de "belg" gehad en inmiddels heb ik het smartcardnummer weer in bezit.

Ik heb me ooit wel aangemeld bij mijn cd maar daar kom ik niet meer in.
Beetje vreemd want ik betaal wel gewoon 1x per jaar voor hem.
Dat krijg ik wel gewoon terug hoor............!!!!

Als ik dan de goede brief heb probeer ik het maar zo omdat ik toch tot juni de tijd heb.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

en je moet je aanmelden bij " mijn canaldigitaal" met je hoofdkaart..je 2e en 3e vallen daar onder, dus ben je met je 2e kaart niet bekend..dus dat klopt

 

Gr Johannes

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: Merkedesch


Het stilzwijgend verlengen van contracten voor een nieuw jaar bestaat niet meer....uitzondering is volgens mij het settopbox pakket die betaal je per jaar..



Als je die halverwege het jaar opzegt, krijg je gewoon het restant terug betaald.

Ik meen dat bedrijven verplicht waren te vragen of ik wil verlengen. Dat is iets anders wat jij nu schrijft. Nu is nog steeds stilzwijgend.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: Codx
Origineel bericht van: ron1872
Origineel bericht van: Merkedesch


Het stilzwijgend verlengen van contracten voor een nieuw jaar bestaat niet meer....uitzondering is volgens mij het settopbox pakket die betaal je per jaar..



Als je die halverwege het jaar opzegt, krijg je gewoon het restant terug betaald.

Ik meen dat bedrijven verplicht waren te vragen of ik wil verlengen. Dat is iets anders wat jij nu schrijft. Nu is nog steeds stilzwijgend.


Correct je hebt gedeeltelijk gelijk...
Het stilzwijgend verlengen was vroeger meteen voor een jaar of langer.
Tegenwoordig wordt het contract tot nader opzeggen per maand verlengd en tevens per maand opzegbaar....Wel inacht nemend dat je de 1e contracts termijn netjes volmaakt anders krijg je afkoop kosten voor de resterende termijn.
Verder is dit kenbaar gemaakt in de algemene voorwaarden of bijsluiter.(althans ik heb ze wel gelezen toen ik een contract opnieuw afsloot)

Of canaldigitaal het resterende bedrag terug stort??Daar heb ik geen ervaring mee...ik denk wel dat je "geduldig"moet wezen ..hun zijn niet zo snel met alles.

Succes,

Merkedesch

En inderdaad opzeggen is alleen nog maar telefonisch mogelijk..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...