Ga naar inhoud


Kijken op de PC, wat is de beste methode?


SubSense

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: deeejeee
Dat is nou net het nadeel van een rotor

Bij kijken via de webinterface en de ManagerSuite draait de schotel keurig.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

begrijp het niet helemaal waarom webinterface en vlc voor windows niet afdoende zou zijn.

hier eenmaal de juiste settings in vlc configuratie gezet en ziet er top uit.

 

(uh o ja ik heb VLC op linux, maar dat mag de pret niet drukken)

 

zappen doe ik via webinterface.

tja dat is enkele seconden extra tov dreamstreamE2

 

overigens ook webtv via interface vu+ werkt en die kun je weldegelijk gebruiken om te zappen

zie bijlage twee

 

ciao

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
begrijp het niet helemaal waarom webinterface en vlc voor windows niet afdoende zou zijn. Hier eenmaal de juiste settings in VLC-configuratie gezet en ziet er top uit.
Dat is ook een prima optie (afgezien van het feit dat ik die de laatste tijd niet meer full-screen krijg).
Maar de ManagerSuite is een veel fijner programma, veel overzichtelijker en gebruiksvriendelijker dan de webinterface. Overigens gebruikt die ook VLC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ben over op de laatste versie van VLC omdat die met alle andere applicaties prima werkt.

En de managersuite is zoals gezegd een uitstekend alternatief voor de webinterface. Beter zelfs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
begrijp het niet helemaal waarom webinterface en vlc voor windows niet afdoende zou zijn.
hier eenmaal de juiste settings in vlc configuratie gezet en ziet er top uit.

(uh o ja ik heb VLC op linux, maar dat mag de pret niet drukken)

zappen doe ik via webinterface.
tja dat is enkele seconden extra tov dreamstreamE2

overigens ook webtv via interface vu+ werkt en die kun je weldegelijk gebruiken om te zappen
zie bijlage twee

ciao


zo nu ook even melden dat het niet altijd gaat lukken zoals je denkt dat het moet lopen.

na nieuwe opensuse 11.4 waar firefox 4 in zit op mijn pC te hebben geinstalleerd krijg ik ook geen webtv meer (firefox knalt er meteen uit)

dus de versie compatibiliteit is erg belangrijk en niet altijd op te lossen

jammer dat ze overigens de 3.6 er niet in hebben laten staan

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duolist
En ik ben over op de laatste versie van VLC omdat die met alle andere applicaties prima werkt.
En de managersuite is zoals gezegd een uitstekend alternatief voor de webinterface. Beter zelfs.


Er is nog een voordeel van managersuite ten opzichte van webinterface voor hen die een Duo ontvanger hebben (VU+Duo ,DM8000 of de ET9000).

Als je van zender veranderd in Webinterface (b.v. buiten op de laptop) dan veranderd óók het TV beeld binnen.

Als je buiten kijkt via managersuite en je veranderd van zender, dan blijft de zender op TV gewoon staan.

Met andere woorden je kijkt en schakelt buiten via een andere Tuner dan diegene die op hetzelfde moment binnen naar de TV kijkt. Wel zo handig.
Kan je op de LapTop naar een andere zender kijken, terwijl er binnen gewoon naar hun zender gekeken kan worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

putemmer, dat gaat via het webinterface ook

als je in plaats van op de zendernaam klikken op het TV-ikoontje klikt opent vlc de stream onafhankelijk van wat op tv juist speelt.

 

misschien is managersuite mooier, maar niemand die eens een afbeelding plaatst (screenshot aub)

 

ciao

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch een kleine moeite hem zelf even te installeren? Dat geeft bovendien een veel betere indruk dan een paar plaatjes.

Maar goed: hierbij:

 

 

Edit: waarom nu de eerste 2 plaatjes als link staan vermeld en de derde vol wordt afgebeeld is me volstrekt onduidelijk.

post-38625-1318261917,2052_thumb.jpg

post-38625-1318261917,2947_thumb.jpg

post-38625-1318261917,3958_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duister/Donker

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...