Ga naar inhoud


Ondertiteling gestart britse HD commercielen


lucdec2

Aanbevolen berichten


Op één hd lopen ze enkele seconden vertraagd. Een tijdje geleden hebben ze eens een week goed gelopen na aanpassingen van canal digitaal, was echter van korte duur.

 

Op vtm-hd daarentegen lopen ze perfect (waarschijnlijk door vtm in stream al doorgegeven).

 

Op RTL-4 hd daarentegen lopen ze een aantal seconden voorop, bvb. bij Goede Tijden, Slechte tijden (Is denk ik ook enig programma dat ze ondertitelen).

 

Moet blijkbaar heel moeilijk zijn om dit in te regelen...

 

Het probleem is dacht ik dat Canal Digitaal zelf de teletekst van de sd-stream haalt en die bijvoegd bij het hd-kanaal. Ze hebben daarvoor trouwens onlangs nieuwe apparatuur gekocht. Maar tot nu toe zonder resultaat.

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: lucdec2
goed nieuws

nu ook subtitles op CH4 HD en E4 HD

ITV1 HD aan het testen...

Het was lang wachten.

In tegenstelling tot de nl HD subs, lopen deze
wel synchroon smile


Ik zie dat er nu ook een subtitle track zit op Channel 5 HD. Dat de rest maar snel mag volgen smile.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook beter te volgen met ondertitels. Dan heb je minder last van accenten die je minder kan verstaan.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...