Ga naar inhoud


[Internet] Firefox 4 is uit!


Michel

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Penthe
Alleen jammer dat nu weer een aantal addons en themes niet meer werken.


Het kan best zijn dat Firefox 4 daarom veel sneller is nu de add-ons niet meer werken, maar ben er best tevreden mee lekker snel en fris ogend.

Misschien over een tijdje weer eens kijken als alle add-ons en thema's weer bijgewerkt zijn

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het lekker werkt voledig mee eens maar dat transparante boven in die dikke balk in windows 7 ziet er niet uit, ook niet met personas. In XP ziet Firefox 4 er dan ook beter uit ook met personas. Ik moest me taps gelijk naar beneden zetten want tabs on top ziet er ook niet uit. Liever ziet ik de tabs pas als ik ze gebruik, geeft weer meer ruimte in het huidige scherm(zit met laptopje). Ook helemaal beneden vind ik niet helemaal lekker, beetje irri dat balkje links ondering dat staat te bewegen als je een pagina laad en ook bij elke banner. En standaard staat de add-on bar uit, die natuurlijk weer gelijk aangezet en dan komt het laden van de pagina er weer boven smile ja het blijft aan modderen.

 

Wat de add-ons betrefd heb ik wel wat geduld al zit ik wel paar keer per dag te checken of er al een update is, vooral mijn translator add-on is een waar gemis.

 

Nog niet geheel happy met de nieuwe Firefox.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen verbetering te bemerken. Werkt zeker niet sneller.

Jammer dat het er allemaal weer anders uit moet zien, het was wel zo prettig en netjes geweest als bij de installatie was gevraagd of de vertrouwde look moest blijven.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...