Ga naar inhoud


Domeinnaam registrar lock


Daan

Aanbevolen berichten

ik wil binnenkort me domeinnaam verhuizen,maar er werd ook gevraagd of er een registrar lock opzit wat betekend dat dan?

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

da's een extra beveiliging voor een .com of .net. Dit voorkomt ongewenste domain transfers. Als je domein gelockt is kan deze NIET worden getransferred naar een andere hoster.

 

Je zult dus als deze er op gezet is eerst de lock eraf moeten (laten) halen alvorens je kan verhuizen. Als deze erop staat moet je huidige hoster deze eerst verwijderen alvorens je kan verhuizen.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiz
da's een extra beveiliging voor een .com of .net. Dit voorkomt ongewenste domain transfers. Als je domein gelockt is kan deze NIET worden getransferred naar een andere hoster.

Je zult dus als deze er op gezet is eerst de lock eraf moeten (laten) halen alvorens je kan verhuizen. Als deze erop staat moet je huidige hoster deze eerst verwijderen alvorens je kan verhuizen.

groet,

Wiz


ok zal morgen eerst me hoster aanschrijven is trouwens een nl domein en deze kost me te duur heb alleen de domeinnaam zonder ruimte kost me 25 euro per jaar mad

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is redelijk aan de prijs ja..

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...