Ga naar inhoud


Audio kaart niet compatibel met Windows 7


columbo

Aanbevolen berichten

Probeer dit eens:

CDROM in PC stoppen,

Ga naar configuratiescherm/apparaatbeheer/Besturing voor geluid,video,enz./je geluidskaart/Stuurprogramma/Bijwerken.

Laat hem dan de driver op je CDROM zoeken.

"That's another fine mess you've got me into"

Link naar reactie
Delen op andere sites


als het al een ouder moederbord is, staan er vast geen windows 7 drivers op de cd. Soms werken vista drivers nog, maar je moet gewoon googlen op het type geluidschip en die drivers installeren.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
@leo1949

Je link is niet goed. Bij mij opent de zipfile in de browser.
Je moet even de URL van de pagina doorgeven waar de download te vinden is.


In deze Google-list zal de goede er vast wel tussen zitten

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er een goede bij zit zal ongetwijfeld wel,echter je moet je wel registreren,en of je maar even €48.-wilt betalen.ja voor dat geld heb ik bijna 5 nieuwe audio kaarten voor.Dus ik heb dan wel een nieuwe windows,maar ik ga natuurlijk niet mijn eigen ramen ingooien,geld wegooien daar houd ik niet van.Win.7 werkt goed op deze pc, en een aantal extra's ,alleen moet ik mijn samsung mobile fone GT-S5230 nog laten communiceren met de Samsung PC studio.Dit was soms op win.XP ook al eens lastig. Wat wel op valt met Win.7 is dat hij voor Gmail en en Dreambox de zelfde wacht woorden wil onthouden,en je moet meer handelingen verrichten om foto's afzonderlijk op te slaan. Ik probeer een losse Audio kaart,word vervolgd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: columbo
Ik heb en foto van de Tecnische beschrijving gemaakt,ik kan hier echter geen aparte Audio Chip vinden.Dus ik denk dat er een aparte Audio kaart in moet.Het moederbord is uit 2007.


Je hebt een AC97 compatible audio chip, als je het merk en type nu wist was het al makkelijker, je kunt het beste even op het moederbord zelf kijken wat er op staat. (is niet moeilijk) zit meestal ergens tussen de geluidsuitgangen en de front connector (voor geluid)

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

schrijf eens over wat er op de omcirkelde ic's staat

genummerd in volgorde van waarschijnlijkheid.

 

MVG. Gerard

post-30556-1318261897,4263_thumb.jpg

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle maal reuze bedankt! ik heb toch maar een geluid kaart gekocht €10. inkl.sofware cd.montage 15 min.werktijd.sofware duurde iets langer,maar stelt niks voor,pc opnieuw opstarten en klaar is kees.Betreft een Sweex 2.1 stereo or 5.1 surround sound.werkt perfekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...