Penthe Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 Ik kijk nog altijd naar de SD kanalen enkel niet naar nl 1, 2, 3, en zo zullen er nog veel meer zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jassy Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 Ik kijk SD en heb nergens last van. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_HarmeN Geplaatst: 8 april 2011 Delen Geplaatst: 8 april 2011 Hij staat nu bijv op ned3 dit zijn de sterktes, dB 37 % SNR 37 % AGC 93 % BER 0 VU DUO met Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO Is dit voldoende? VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 9 april 2011 Delen Geplaatst: 9 april 2011 Origineel bericht van: _HarmeN Hij staat nu bijv op ned3 dit zijn de sterktes, dB 37 % SNR 37 % AGC 93 % BER 0 VU DUO met Visiosat Bi-satellite G4 QUADRO Is dit voldoende? Dat is vrij mager. Waarschijnlijk is de buitenopstelling de oorzaak. Denk aan niet meer goed uitgerichte schotel, corredatie van f-konnektors of coax kabel. Of een slechte LNB. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Soulman Geplaatst: 9 april 2011 Delen Geplaatst: 9 april 2011 Bij mij ook last (op seca2 kaart) Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jawaboy Geplaatst: 10 april 2011 Delen Geplaatst: 10 april 2011 gisteren en vandaag veel last van blokvorming in beeld. gisteren op de rtl zenders en vandaag op veronica. ik ontvang de gewone sd kanalen geen hd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_HarmeN Geplaatst: 11 april 2011 Delen Geplaatst: 11 april 2011 Ik heb sinds gister geen problemen meer. Een kennis is langs geweest om de schotel opnieuw uit te richten. Waar mn VU DUO eerst vond dat de SNR in de avond 35/36 was, geeft ie nu 70% aan. De AGC is overal 97% op de 19.2. Perfect! en zonder gliches. VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miauw Geplaatst: 12 april 2011 Delen Geplaatst: 12 april 2011 Het lijkt er inderdaad op dat Nederland 1, 2, 3 in SD slechter zijn geworden, op het commerciële gedeelte van het STB pakket heb ik geen last. Het valt nu weer mee, maar de afgelopen 2 a 3 weken rond uit slecht. Ik heb een SECA2 kaartje. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen