Ga naar inhoud


[Internet] internetaansluiting aan je nieuwe tv


Aanbevolen berichten

Als je nu een nieuwe TV koopt, vb Samsung, Panasonic... en er is een internetaansluiting aan, wat kun je daar dan precies mee doen. Zit er daar dan een soort browser in, wie heeft dat en gebruikt dat ?

 

 

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


IK heb een panasonic,

Wat kan je er mee twitter, youtube, skype, weer in jou regio,en dan nog een boel wat de zenders zelf mee sturen.

Met VIERA CAST* kunt u video's, foto's en informatie via het internet direct op uw VIERA NeoPDP-tv bekijken. Met een druk op de knop** geeft de IPTV VIERA CAST-toepassing u toegang tot YouTube™, Eurosport™ en Picasa Web Albums™ van Google. Bekijk video's van YouTube™ en Eurosport™ in volledige breedbeeldweergave – of deel uw favoriete foto's op Picasa™ Web Albums in de hoogste beeldkwaliteit met familie en vrienden in plaats van allemaal rond een klein pc-scherm te staan drummen.

 

Sluit de VIERA-tv aan op een snelle internetrouter en VIERA CAST doet de rest. VIERA CAST zal zichzelf automatisch bijwerken. U kunt ook probleemloos overschakelen van uw tv-programma naar exclusief online-entertainment. * VIERA CAST geeft toegang tot exclusieve inhoud en biedt u niet de mogelijkheid om op het internet te surfen. ** Niet van toepassing op alle VIERA-plasma-tv's

 

 

Dreambox 800HD
1x 65 cm op astra 19.2/astra 23.5  monoblock lnbf
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan via een USB aansluiting er een toetsenbord op aan sluiten.

Ook kan je via de afstandsbediening de browser bedienen, maar als niet SMS-er is dat een tijdrovende bezigheid.

 

Op Youtube is de beeldkwaliteit van vele filmpjes op de 65" redelijk.

 

Verder kan je de systeem software van je tv (automatisch)laten bijwerken.

 

Er zit in Vieracast geen browser zoals IE.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Youtube op je tv zal nog gaan tegenvallen.

Youtube wil namelijk helemaal niet dat je hun content bekijkt zonder pc.

Zelfde op mijn mediastreamer, die moesten youtubesupport uit de firmware halen.

Nu kan ik bijna geen filmpje op youtube meer bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RVP
Dat Youtube op je tv zal nog gaan tegenvallen.
Youtube wil namelijk helemaal niet dat je hun content bekijkt zonder pc.
Zelfde op mijn mediastreamer, die moesten youtubesupport uit de firmware halen.
Nu kan ik bijna geen filmpje op youtube meer bekijken.


Dat is info van even terug... Ik heb gewoon Youtube in de Popcornhour hoor.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De Panasonics hebben ook gewoon toegang via de menu optie Youtube.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

marleentje,

zoals al gezegd enkele applicaties werken leuk en aardig

dus=>

youtube en soortgelijke

skype toepassingen

weer en tijd online

DLNA / uPnP > netwerk thuis browsen voor media bestanden

(foto, film en of muziek die op pC staat afspelen)

firmware opdates voor tv

en per merk afhankelijk al een filmbibliotheek gebruiken

 

voor straks (als internet-tv echt doorbreekt) heb je in elk geval een TV die al voorbereid is

 

eigenlijk prettig geregeld en straks in huishoudens onmisbaar wegens gebruik en gewoonten

gewoon kopen als het erin zit

ciao

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank aan iedereen,

Dank aan Tonskidutch voor het résumeren.

 

Ik ben hier goed geholpen, beter dan de verkoper in de winkel, die slaat gewoon iets uit z'n nek en kijkt op je neer zo van: "die begrijpt daar toch niks van"

 

Het komt er op neer,Tonskidutch, dat het zeker het overwegen waard is om een TV te kopen met ruime internettoepassingen.

Toekomstgericht zal dat nog wel meer en meer zijn nut bewijzen.

Welk merk maakt wss niet zo veel uit, iedereen volgt wel de trent.

Ik dank en prijs dit forum !

 

Marleen

 

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...