Ga naar inhoud


U.FL male connector in kabelvorm; bestaat die?


MBa

Aanbevolen berichten

Ik heb een WiFi kaart (van Sweex met een RT2500 chipset) met een connector zoals in de bijlage. Het idee was om deze kaart aan te passen voor beter bereik maar aangezien er al een connector aanwezig is lijkt het er op dat ik alleen op zoek moet naar een verloop van U.FL male naar SMA male om een grotere antenne aan te kunnen sluiten.

 

Nu kom ik via een_of_andere_veiling_site bergen U.FL female naar SMA male/female verloopjes tegen maar een U.FL male naar SMA male/female is nergens te vinden.

 

Kan iemand mij vertellen of U.FL male wel als kabel connector bestaat? als PCB connectoren kom ik ze namelijk wel tegen.

post-16652-1318261899,1526_thumb.jpg

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die kabel heb ik hier zo liggen. Kan je gewoon kopen als je een beetje goed zoekt.Ik stuur je wel via PM een link naar een site waar je een kabel kan kopen/configureren en kopen...

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Z'on kabeltje heet een pigtail. Er kunnen diverse soorten connectoren aan zitten. Een voorbeeld:

 

pigtail-ufl-rp-sma2.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@winwiz, zo'n kabel zoek ik maar dan dus met de male variant aan de U.FL zeide.

 

Ondertussen heeft Big fellow mij al een eind op weg geholpen.

 

Ondertussen van de webshop die Big Fellow heeft aanbevolen al netjes een e-mail terug.

 

Citaat:
[..] The connector in the link is not the IPX male connector ,and we should double confirm with our colleague to see what is the connector. [..]

 

Even afwachten dus wat zij er van zeggen. smile

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...