Ga naar inhoud


Afgesloten gecodeerde zender...


rolandroland

Aanbevolen berichten

Helaas heb ik weer eens geen beeld. Als ik mijn smartcard wil laten heractiveren geeft de site de volgende informatie:

 

 

Uw smartcard kan vanwege technische of administratieve redenen niet worden geactiveerd.

Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met de de klantenservice om dit probleem op te lossen.

 

Als ik bel met de activatielijn tegen (gelukkig) lokaal tarief krijg ik te horen dat ik een ongeldige smartcard nummer heb. Tevens wilde ik de Sport 1 TV gids ontvangen deze melding krijg je altijd:

 

Op dit moment is er technisch onderhoud aan ons klant registratiesysteem en kunnen we uw verzoek niet in behandeling nemen.

Onze excuses voor het ongemak, we verzoeken u uw aanvraag morgen nogmaals in te dienen.

 

Zoals Lebbis al aangaf: De klantenservice is er om je te vertellen excuses voor het ongemak, het is te duur om de ICT problemen op te lossen. Canal Digitaal werkt nu met een vernieuwde versie van Trinicom, klantenservice zou verbeterd zijn. Trinicom is een onhandig programma!

 

Wil ik de klantenservice bellen (het woord service kan achterwege blijven) dan dien ik mijn SMARTCARD in te geven wordt vrolijk gemeld: Ongeldige smartcard. Vervolgens kan ik een ster in drukken. Wordt de verbinding verbroken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

In de onderste ingebouwde kaartlezer werkt het decoderen van de CD kaart zonder problemen.

De bovenste lezer werkt wel met een geactiveerde kaart, de kaartupdates worden door de bovenste lezer niet goed verwerkt.

 

Heb je wel de chip naar beneden gedraaid, en een recente versie software op de 9000?

 

Wanneer je in een Rebox 9000 een CI module gebruikt, kan je inderdaad activatie problemen met je CD kaart krijgen.

Niet alle CI modules werken even goed, in combinatie met deze ontvanger.

 

De ingebouwde kaartlezer geeft eigenlijk nooit problemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je tip. Ik heb de smartcard gestopt in de Philips Pace ontvanger en vervolgens teruggezet naar de Rebox ontvanger. Ik heb gelukkig nu weer beeld op alle zenders. Kanaal 272 en 273 werken niet? Ik heb nog niet de nieuwste firmware op de Rebox gezet, beetje huiverig voor. De Rebox 9000HD zal niet goed gekeurd gaan worden volgens Rebox/Topfield.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...