Ga naar inhoud


[DM800HD] Pli volgend programma in skin


iyanya

Aanbevolen berichten

Hoe kun je in Pli het volgende programma zichtbaar maken. Bij Newnigma DMConinnity skin staan in het zenderkeuze menu links de zenders met actuele programma. Aan de rechterkant staat beschrijving van het programma met daar helemaal onder het volgende programma wat volgt. Dit kun je aanzetten bij OSD settings Show next event die mis ik binnen Pli kijk ik daar overheen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Duolist
EPG --> Pijltje rechts



Dat is niet wat hij bedoeld, als je bij pli door de zenders heen bladert, zie je enkel het programma dat nu "speelt" bij Newnigma zie je ook van de zender waar je overheen gaat het volgende programma met tijdbalk. Ik mis dit ook wel in Pli.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan geen plaatje uploaden sorry. Printscreen lukt me wel maar ik heb geen website waarmee ik kan uploaden.

Als je pijltje naar boven of beneden doet krijg je de zenderlijst te zijn. Afhankelijk van de zender waar je op staat zie je rechts een beschrijving van het programma.

BV je staat op rtl4 dan zie je links de titel van het programma en rechts een beschrijving. Onderaan die beschrijving staat dan wat het volgende programma is.

Ik vind dat makkelijk bij Newnigma en misschien kan het bij Pli ook maar ik kan het niet vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ik zou VU+NL eens vragen... Maar dan wel op het juiste forum.
Zover ik het nu begrijp bedoelen je die next die ik in de bijlage rood omkaderd heb.

Origineel bericht van: kwajoep
Ja, die bedoel ik !
Enne, ik vraag het ook nog wel effe in het Pli forum.

Ik heb de vraag daar nog niet gezien, maar ik ben af en toe ook hier aanwezig.
Kan je even de skin.xml geven, waarin de gewenste functie zit? Dat scheelt me weer een hoop gezoek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook andere skins gezien die dat kunnen weergeven,

maar er zijn zoveel skins dat je echt de weg kwijt raakt

 

echter kwam ik ook een leuke plugin tegen die misschien voor "zaak dezelfde zender" zappers een uitkomst kan zijn

 

de PRIME TIME MANAGER

voor enigma2 receivers

(tis maar een suggestie, je probleem kan ik daarmee niet oplossen)

 

ciao

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duolist
Kan je even de skin.xml geven, waarin de gewenste functie zit?

Goed, als dat al teveel werk is, denk je dan dat ik me uit de naad ga werken om je wens te vervullen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...