Ga naar inhoud


Weet u het nu nog ?


satede

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: greevels
Dit op deze manier gaat er nooit komen , wat wel effectief zou zijn is een datalimiet zoals er in belgie ook is , dan wordt het een stuk moeilijker


Of zoals in Frankrijk geregeld is: 3 keer betrapt worden op downloaden en je wordt van internet afgesloten. Nog even en de overheid gaat ook hier die richting uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

De tijd zal het leren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eindresultaat zal wel zijn dat films online voor een hele lage prijs gaan worden aangeboden door de studio's en dat het illegaal verspreiden ervan keihard zal worden aangepakt.

 

Net zoals met muziek is gebeurd zeg maar. Je koopt nu voor een appel en een ei een CD online vergeleken met de oude CD prijzen.

 

En dit is natuurlijk een goede zaak. Aan alle kanten.

 

Ik download af en toe ook hoor. Maar ik praat dit voor mezelf goed dat ik veel meer films koop dan download. Zelden nieuwe/net uit, maar meestal uit zo een bak, 3 films voor een tientje ofzo.

 

Echter sinds Blu-Ray er is ben ik wel wat meer uit gaan geven aan films.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...