Ga naar inhoud


Weet u het nu nog ?


satede

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Het downloaden zou onrechtmatig moeten worden, maar niet strafbaar.

 

Ik snap hem niet confused

 

Dus je mag in principe niet downloaden, maar als je het toch doet, dan ben je niet strafbaar???

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De achterliggende gedachte van dit voorstel is, dat men niet de vele "eindverbruikers" wil vervolgen, maar diegenen, die het downloaden faciliteren.

 

Dit is vergelijkbaar, met wat er in Zweden is gebeurd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Hij" gaat je niet vervolgen, maar met dit in de hand kan Brein wel degelijk de particulier gaan aanpakken in het civiel rechtelijke pad in "naam" van de belanghebbenden.

 

"u heeft die en die films gedownload! Dat mag niet en namens filmmaatschappij zus en zo vorder ik €xxxx van u" See you in court.

 

Onze "vriend" Tim K. loopt natuurlijk al de hele dag rond met een st*ve na zo'n uitspraak.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dit een soort van kaasschaaf tactiek gaat worden. Eerst de grootste vissen dan de steeds kleineren tot het visnet geen vis meer doorlaat. Je zal maar een glasvezel internet aansluiting hebben. Heb je ook niet veel meer aan in de toekomst.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik nu graag zou willen weten:

 

Als je download/upload via een payserver. Ben je dan wel of niet traceerbaar?

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In principe ben je altijd traceerbaar.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Wat ik nu graag zou willen weten:

Als je download/upload via een payserver. Ben je dan wel of niet traceerbaar?



Dat zal zo'n vaart niet lopen denk ik dat je traceerbaar bent,in principe kan alles, Maar..... uitvoeren is wat anders vooral als die overzee staat. :D

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als deze wet er doorkomt zal de piraterij weer de undergroundscene in gaan en wordt dan onbereikbaar voor Jan met de pet. Ik vond het overigens persoonlijk jammer dat iedereen tegenwoordig maar zo zonder moeite copyrighted content kon binnensleuren.

 

Straks moet je weer connecties en kennis hebben smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Wat ik nu graag zou willen weten:

Als je download/upload via een payserver. Ben je dan wel of niet traceerbaar?



De betere payservers bieden een SSL verbinding.. dat maakt het een stuk lastiger om te zien wát er over de lijn gaat. De nog betere hebben tevens een VPN verbinding... dan wordt het bijna onmogelijk om te bepalen wat je voor data aan het transporteren bent.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: greevels
Wat denken jullie nu echt dat ze usenet enzo aan kunnen pakken ze willen zoveel , hoe dan ook ze zullen altijd achter het net blijven vissen , dergelijke uitspraken wordt je toch niet bang van , hoe harder ze het bestrijden hoemeer er terug gaat komen



Het gaat er niet om dat ze usenet aan willen pakken... Hoe je download is straks niet belangrijk. Dat je download, ongeacht de bron, daar gaat het om. Dat zou straks niet meer mogen. En dan bedoel ik dus usenet, Emule, Torrents, vul maar aan.

"Hoemeer er terug gaan komen" is dan totaal niet van belang het gaat er om wat jij zelf doet. Om van usenet te downloaden heb je niemand nodig enkel een goeie (pay)server. Community's als FTD, spotnet en weet ik hoe het allemaal heet is voor de "leunstoel downloaders". Het is makkelijk maar zeker niet nodig.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geloof jezelf toch niet he ? dan is het snelle internet helemaal overbodig waar zoveel geld in geinversteerd is de afgelopen jaren dan zegt iedereen zijn dure account op met als gevolg dat daar weer een hoop ophef over ontstaat . zoiets kunnen ze gewoonweg niet verbieden, en wat ze willen , nogmaals ze willen zoveel , zal nooit doorgevoerd worden , hoe willen ze precies weten waar hoe. en hoeveel jij download en wie gaat dat bijhouden ? is toch niet te doen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

off topic:

 

snel internel heeft echt wel voordelen hoor.

 

ik heb glas+dreambox en dus overal ter wereld waar een 4mbit+ verbinding is kan ik mijn sd tv bekijken.

zonder restream te gebruiken.

upload is superrrr.....

 

maar... dat is mischien ook wel illegaal want gaat via wan, maarja, wat moet je anders. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...