Ga naar inhoud


BlackHole Vu+ Duo v. 1.5 Multituner (4 tuner ondersteuning VU+ Duo)


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Gast georgiosolos

Eindelijk 4 tuners beschikbaar in Black-Hole, hier zat ik op te wachten!!!

 

Dual USB Tuner support

DvbT/S/S2 Usb Tuner support!!!!!!!!

Single stick mono tuner

Single Usb stick dual tuner

Twee Usb Tuner sticks zelfde model

Twee Usb Tuner verschillende model

 

Oa. de Tevi USB DVB S/2 stick wordt nu ondersteund.

 

Ik heb eea al getest, werkt als een trein, ben tevreden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is ie te downloaden ergens, zonder te hoeven registreren?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast georgiosolos

Google is your friend:

BlackHole-1.5-bm750_usb.zip

 

Ik weet niet of ik Google mag noemen, volgens de regels zeker niet, als ik een waarschuwing krijg dan hoor ik het wel. Door de zoekfunctie in Google wordt immers ad-words geactiveerd die je naar commerciële Sat sites doorlinken. Ik vind het maar een moeilijke bepaling in de forumregels.

 

Maar ik kan geen link sturen want alle links, zelfs rapidshare of multi-upload, zijn indirect commerciële links en dan vliegen je de waarschuwingen hier om de oren volgens de regels van dit forum en wat ik wel eens zie langskomen in de commentaren.

 

Vind het wel raar dat er door anderen zonder commentaar toch links worden gestuurd, ik ben nog geen link tegengekomen die geen commerciële basis heeft, zelfs een forum heeft een forumsponsor die leidt naar een commerciële link.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: georgiosolos
Eindelijk 4 tuners beschikbaar in Black-Hole, hier zat ik op te wachten!!!

Dual USB Tuner support
DvbT/S/S2 Usb Tuner support!!!!!!!!
Single stick mono tuner
Single Usb stick dual tuner
Twee Usb Tuner sticks zelfde model
Twee Usb Tuner verschillende model

Oa. de Tevi USB DVB S/2 stick wordt nu ondersteund.

Ik heb eea al getest, werkt als een trein, ben tevreden.



Met Pli werkt dit al een tijdje.
Er word alleen geen aandacht aan besteed.

DVB-S2 kan je altijd beter vaste tuners gebruiken. DVB-T en C is mooi optie voor USB Vtuner.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast georgiosolos

@linkey,

 

Volgens mij kan Pli niet tippen aan het gemak van Blackhole inzake de USb tuner ondersteuning en de ondersteuning die te halen is uit de diverse forums hierover. Het Support forum van Blackhole hieromtrent is onovertroffen, als je een vraag hebt over drivers, USB tuners etc dan vind je daar meteen je antwoord.

 

Alle andere images verbleken hierbij en heb het gevoel dat er niet veel gebruikers zijn die met een DVB USB stick op Pli werken. Is mij een raadsel waarom hier op geen enkel forum een fatsoenlijk topic over Pli/DVB USB te vinden is, zelfs niet op het Pli forum. Ik heb dus mijn twijfels.

 

Maar ok wil best de kans eraan wagen. Heb jij misschien een lijst van werkende drivers/sticks onder Pli, dan kan ik eens kijken of ik een van die sticks kan uithalen om te testen en te vergelijken tussen beide images?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: georgiosolos
@linkey,

Volgens mij kan Pli niet tippen aan het gemak van Blackhole inzake de USb tuner ondersteuning en de ondersteuning die te halen is uit de diverse forums hierover. Het Support forum van Blackhole hieromtrent is onovertroffen, als je een vraag hebt over drivers, USB tuners etc dan vind je daar meteen je antwoord.

Alle andere images verbleken hierbij en heb het gevoel dat er niet veel gebruikers zijn die met een DVB USB stick op Pli werken. Is mij een raadsel waarom hier op geen enkel forum een fatsoenlijk topic over Pli/DVB USB te vinden is, zelfs niet op het Pli forum. Ik heb dus mijn twijfels.

Maar ok wil best de kans eraan wagen. Heb jij misschien een lijst van werkende drivers/sticks onder Pli, dan kan ik eens kijken of ik een van die sticks kan uithalen om te testen en te vergelijken tussen beide images?


Blackhole heeft een plugin waar je de drivers simpeler installeert.
Als je op PLi dezelfde drivers installeert dan werkt het net zogoed.

Er moet alleen iemand even een plugin maken zodat het ook automatisch de drivers installeert.

Het is jammer dat blackhole alles closed source doet.
Ik verwacht dat ze de multi Vtuner support werkend hebben gekregen via PLi sourcecode.

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk. Ook ik heb veel angst om een linkje te geven.

Voor je het weet ben je de lul.

Overigens had ik onze gochelende vriend al gebruikt, maar ik moet overal registreren. Daar heb je onderhand een dagtaak aan, als je naar een bestandje zoekt.

 

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast georgiosolos

@Tonskidutch,

 

Ik heb het geluk dat ik via kennissen in het bezit ben van meer dan 10 verschillende USB sticks en de VU+ Duo, Clarke-tech en diverse dream-ontvangers kan gebruiken om te testen, maar kom toch steeds weer bij de VU= icm met Blackhole uit voor USB ondersteuning. Het is zelfs grappig dat de interne DVB-T tuners die ik heb mogen testen niet qua gevoeligheid niet kunnen tippen aan de USB topmodellen die als je goed winkelt dan ook nog eens stukken goedkoper zijn.

 

Ik zou graag eens Pli willen testen maar als er geen actief forum is die daarover tot in detail al info geeft dan begin ik er niet aan, want dan weet ik nu al dat er problemen komen.

 

Noem mij een forum en image op wat qua USB-ondersteuning meer info geeft dan Blackhole.

 

Als het waar is wat Linkey zegt, dan vind ik het dieptreurig dat er zo weinig info over te vinden is. Kennelijk hebben Pli gebruikers een geod gevulde beurs of hebben ze op de een of andere wijze alle pakketten open via Sat, ja dan zijn USB tuners bijna overbodig :-).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast georgiosolos

@linkey,

 

Ja dank je de koekoek, dat is mij veel te ingewikkeld.

 

Ik tel 10 max. 15 minuten voor de installatie van een VU+.

3 minuten voor het inspelen van het image, 5 minuten voor de plug-ins en zo en 2 minuten voor de rytec instellingen en zo. Met blackhole gaat dat echt in 10 minuten met eigenlijk alleen

klikkerdeklik, 3x rebooten (1x voor de USB tuners, 1x voor de plug-ins en 1x voor de soft-cam), en daarna de settings inspelen, de juiste pyo bestanden en de plug-ins ff aflopen en je bent klaar.

 

Dat wil ik zo houden hoor, dan test ik tenminste met plezier. Ik test zoveel mogelijk in de Flash.

Link naar reactie
Delen op andere sites

georgiosolos, you lost me

 

ik begrijp dat je test met usb dvb-s-c-t van vele makelij

ik begrijp dat je het niet altijd aan de praat krijgt

ik begrijp niets van de geavanceerde images die dat dan mogelijk maken daar het drivers betreft welke allemaal gelijk zijn

 

maar mijn initiële reactie betrof het aspect dat men niet telkens een ander image moet propageren als iemand een image beschrijft en de ontdekte voordelen VAN dat image.

 

ciao

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: georgiosolos
@Tonskidutch,

Ik heb het geluk dat ik via kennissen in het bezit ben van meer dan 10 verschillende USB sticks en de VU+ Duo, Clarke-tech en diverse dream-ontvangers kan gebruiken om te testen, maar kom toch steeds weer bij de VU= icm met Blackhole uit voor USB ondersteuning. Het is zelfs grappig dat de interne DVB-T tuners die ik heb mogen testen niet qua gevoeligheid niet kunnen tippen aan de USB topmodellen die als je goed winkelt dan ook nog eens stukken goedkoper zijn.

Ik zou graag eens Pli willen testen maar als er geen actief forum is die daarover tot in detail al info geeft dan begin ik er niet aan, want dan weet ik nu al dat er problemen komen.

Noem mij een forum en image op wat qua USB-ondersteuning meer info geeft dan Blackhole.

Als het waar is wat Linkey zegt, dan vind ik het dieptreurig dat er zo weinig info over te vinden is. Kennelijk hebben Pli gebruikers een geod gevulde beurs of hebben ze op de een of andere wijze alle pakketten open via Sat, ja dan zijn USB tuners bijna overbodig :-).



Blackhole geeft goed ondersteuning omdat het een italiaanse image is en daar is DTT heel populair omdat er veel kanalen FTA te ontvangen zijn.
In Nederland is de animo veel minder en waarschijnlijk is er daarom dat nog niemand een mooie plugin gemaakt met verschillende USB sticks.

Ik vind het niet dieptreurig trouwens, je mag blij zijn dat een groep als PLi zo'n mooie images maakt!!

Ik vind het wel treurig dat blackhole de plugins closed source houden. Het is natuurlijk veel mooier om alle code met elkaar te delen zoals PLi dat doet.




Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: LINKEY
Origineel bericht van: georgiosolos
@Tonskidutch,

Ik heb het geluk dat ik via kennissen in het bezit ben van meer dan 10 verschillende USB sticks en de VU+ Duo, Clarke-tech en diverse dream-ontvangers kan gebruiken om te testen, maar kom toch steeds weer bij de VU= icm met Blackhole uit voor USB ondersteuning. Het is zelfs grappig dat de interne DVB-T tuners die ik heb mogen testen niet qua gevoeligheid niet kunnen tippen aan de USB topmodellen die als je goed winkelt dan ook nog eens stukken goedkoper zijn.

Ik zou graag eens Pli willen testen maar als er geen actief forum is die daarover tot in detail al info geeft dan begin ik er niet aan, want dan weet ik nu al dat er problemen komen.

Noem mij een forum en image op wat qua USB-ondersteuning meer info geeft dan Blackhole.

Als het waar is wat Linkey zegt, dan vind ik het dieptreurig dat er zo weinig info over te vinden is. Kennelijk hebben Pli gebruikers een geod gevulde beurs of hebben ze op de een of andere wijze alle pakketten open via Sat, ja dan zijn USB tuners bijna overbodig :-).



Blackhole geeft goed ondersteuning omdat het een italiaanse image is en daar is DTT heel populair omdat er veel kanalen FTA te ontvangen zijn.
In Nederland is de animo veel minder en waarschijnlijk is er daarom dat nog niemand een mooie plugin gemaakt met verschillende USB sticks.

Ik vind het niet dieptreurig trouwens, je mag blij zijn dat een groep als PLi zo'n mooie images maakt!!

Ik vind het wel treurig dat blackhole de plugins closed source houden. Het is natuurlijk veel mooier om alle code met elkaar te delen zoals PLi dat doet.





eens...
waarom zou dat dan zijn, maar daar is misschien een ander draadje eerder geschikt voor.?
ciao

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch weer een topic wat verziekt word door een PLi spammer.

Je kunt niet iets goeds aandragen over een image waar je enthousiast over bent, of er komt alweer een oet die PLi weer zonodig moet promoten...

..zo jammer he..

 

Waarom heet dit forum niet Pli4all.com?? frown

 

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...