Ga naar inhoud


Wie heeft zijn kabel tv opgezegd ?


mojo26

Aanbevolen berichten


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: gladys
Hier een schotel die draaibaar is en alles ontvangt wat in Nederland te ontvangen is. Maar CD heeft een aantal beperkingen en geen internet.


Dan zou ik maar even op hun website gaan kijken, want dat hebben ze namelijk wel.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabel? Wat is dat? :D

 

Al 10 jaar geen kabel meer. TV via sat, i-net via ADSL en 3G, bellen via GSM.

 

Happy with that...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 jaar geleden juist wel weer een kabelabo ( ziggo) genomen hoofdzakelijk vanwege het snelle internet en er nog geen moment spijt van gehad. Telefoon werkt gewoon goed en beeldkwaliteit is ook gewoon goed te noemen. Daarnaast heb ik nog steeds mijn schotelinstallatie draaibaar gecombineerd met vast waar 2 dreamboxen 800 aan hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 2 jaar terug overgestapt van Ziggo naar Tele2 vanwege de hoge kabelkosten. Ik heb weinig klachten over Tele2. ok, er is wel eens een storing maar veel minder dan bij Ziggo. Televisie, telefoon en internet van Tele2. Ik vind het prima zo want dit scheel me mooi wat euro's per jaar. Naasr de nederlandse tv zenders kijk ik bijna nooit vanwege het grote FTA aanbod via de schotel.

Maximum E-85 Multi Focus Astra 1, 2 & 3

FTA via Philips 49PUS6401 4K Android TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadat de kabelboer zonder opgaaf van redenen mijn beeld niet meer doorgaf, heb ik gelijk de switch gemaakt naar TV via de satelliet. Bleek uiteindelijk een administratieve fout van hun kant te zijn. Heb ik geen spijt van.

Met vriendelijke groet,
Eastwood.
-------------
2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg in 1999 na een verhuizing voor het eerst te maken met UPC. Had toen al een licht vooroordeel omdat die toko alles opgekocht had naar achteraf bleek over de rug van de -kleine- aandeelhouder.

 

Toen hun eerste communicatie naar mij toe een hele vervelende brief was, veroorzaakt omdat zowel ik als de vorige bewoners vergeten waren ze op de hoogte te stellen van de verhuizing, wist ik dat ze eruit zouden gaan hier.

 

Even later was het zover, hoppa, weg met die gasten, ben nu een stevig aantal jaren tevreden sat-gebruiker. Acties van CD doe ik trouwens niet aan mee, die gaan wél mis als het ff tegenzit

 

Internet heb ik van Telfort (eerst Tiscali, en heel in den beginne WorldOnline) dat gaat ook redelijk goed tot uitstekend. Tip, als je een issue hebt, zoek dan hun forum op.

 

 

Dan nu nog even UPC Internet...

Ik maak zakelijk van zéér dichtbij deze toko mee, mijn hemel wat een drama

We zijn bij ze terechtgekomen door overname van Priority zakelijk door UPC.

Kun je je voorstellen, we hebben minstens een keer per kwartaal een major storing omdat ze de routering naar ons subnet dan weer eens de nek omdraaien.

Ook hun 'servicedesk' is bagger, laatst bij een dikke internet-storing op een zaterdag sloot de medewerkster spontaan de call. In communicatie met mijn manager verklaarde ze 'dat dat in mijn opdracht gebeurt was'. Ook verklaarde ze dat er van eerdere storingen niets in hun registratiesysteem terug te vinden was wat erop zou kunnen duiden dat een probleem bij hun lag. Kortom, als ze dikke shit hebben registreren ze het niet op je melding, en later is het zogenaamd niet gebeurt... crazy

 

Dan zou je zeggen, 'voer je lijn dan dubbel uit als ie zo belangrijk is'. Daarop vraag ik u, heeft u ooit wel eens 2 ISP's met elkaar samen zien werken, en beviel het sick ?

 

 

Origineel bericht van: Sjattuh
Toch is het beste internet welke ik ooit gehad heb die van UPC geweest. Van 1999 tot 2006 altijd een erg goede snelheid en zelden tot nooit uitval.

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nooit een kabelabonnement genomen. De aansluiting is er wel in de meterkast, maar doet het ook niet meer. Tijdens het klussen nog wel gebruik kunnen maken van de analoge kabel. Nadat we er gingen wonen was het signaal al snel verdwenen. De lokale provider is trouwens UPC en ik heb me altijd voorgenomen om geen klant te willen zijn van die oplichters. Internet en telefonie gaat via Telfort en dat bevalt me uitstekend qua snelheid, stabiliteit en kosten.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gladys
Hier een schotel die draaibaar is en alles ontvangt wat in Nederland te ontvangen is. Maar CD heeft een aantal beperkingen en geen internet. Om die reden nog steeds die stomme UPC voor kabel, telefoon en internet. Wat wil ik graag van dat ...bedrijf af.

Inernetten tijdens Tv kijken geeft een giga storing. Ook telefoneren en TV kijken geeft lelijke strepen. Het ligt uiteraard aan mijn installatie zegt UPC. Alles veranderd in Hirchmann koka 799 en bijbehorende einddozen. Geen verbetering.

Internet via de telefoonlijn is een optie maar daarvoor moet ik een KPN aansluiting hebben hetgeen ik niet wil.
Kortom wie heeft een oplossing zoals vraagsteller heeft over opzeggen abonnement.


kijk een bij telfort,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er hier (Lelystad) een actie gaande voor glasaansluiting.

Maar ik heb via InterNL.net geen telefoonkosten, niet eens een starttik, de snelheid is zeer acceptabel, m'n problemen met UPC

waren zeer stressvol en ik betaal nu maar 27 euro. Waarom zou ik veranderen naar een kabelaar?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Ik kocht ooit een mijn dreambox 7000, jaar of 9 geleden, gewoon voor de hobby en lol. Maar binnen een half jaar heb ik destijds de kabel de deur gewezen, werkte zo goed en leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier op het platteland is helaas geen kabel. Anders had ik het zeker genomen. Vooral omdat mijn vrouw in het begin absoluut niet met een receiver om kon gaan. (die vind analoog het beste wat er is). laatst heb ik snel een dreambox gewisseld voor een huamx en toen wilde ze toch snel die andere ontvanger terug, die was veel handiger smile

 

Maar de kombinatie kabel en internet is voor mij toch bijna niet te kloppen. ( roze bril: ik werk voor een kabel provider :))

Ik heb hier een dsl lijntje van 12 Mbps, een cd abbonement en een hd+ kaartje, kosten per maand rond de 100 euro. En dan zijn de SD kanalen plus publieke HD kanalen alle FTA. Bij Kabel krijg je voor hetzelfde geld naar mijn menining meer waard voor je geld, met hogere snelheid internet en meer zenders. Leuk is het dat er zo vele niet duitse en nederlandse FTA kanalen zijn, maar de echte content zit toch vaak op slot. en die 1000 andere TA zender zijn leuk, maar meer ook niet. Betalen zouden velen daarvoor niet. (ik sluit wel vanmiddag hopelijk mijn WF90 aan, zodat ik nog meer rotzooi zien kan smile

 

Maar 1 ding is duidelijk, ik ben alleen pro kabel, als ook de dienstverlening, service en kwaliteit in orde is. Dus als je krjgt waarvoor je betaalt.

 

Ik denk ook dat dat een groot verschil is met Sat, daar knutselen we zelf veel aan de schotel en kunnen dus alleen wij het gedaan hebben. Niemand anders kan de schuld krijgen smile Want als ik lees dat bij het internetten de tv strepen krijgt, bij een kabel aansluiting, dan ligt het dus echt aan je retour filter, in huis, en niet bij de kabelboer. Wat niet betekent dat ze niet zouden moeten helpen, om dat probleem op te lossen.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de "zomer" ben ik altijd 2 maanden in Nederland, en tussendoor af en toe een weekje. Dus heb de kabel 5 jaar geleden opgezegd en Digitenne genomen, dat scheelt de helft. Maar heb ook een schoteltje hangen, met een deco eraan maar alleen maar voor astra 1 en hotbird. Dus neem ik in de zomer mijn CDS kaartje ook mee. Verder heb ik in Nederland ook nog een internet aansluiting voor 20 euro per maand, vroeger kon ik meeliften met de aansluiting van mijn buurman, maar dat gaat nu niet meer. Wel leuk dat trouwens digitenne de BBC gaat doorgeven, dus mijn digitenne abo gaat naar 9 euro, maar altijd nog goedkoper dan de kabel.

 

Salu2, D.Quijote

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...