Ga naar inhoud


Wie heeft zijn kabel tv opgezegd ?


mojo26

Aanbevolen berichten

Bijna alle ADSl aanbieders rekenen geen kosten meer voor de lijn. Internet 4 mb/s vanaf 10 euro volgens mij en 20 mb/s vanaf 20 euro per maand. Maar bedenk wel dat je dan een budget provider hebt dus zakelijk zou ik niet afhankelijk willen zijn van zo'n lijntje.

Storing? wij zetten het door, doorlooptijd minimaal 7 werkdagen......

 

Mijn kabel werd opgezegd omdat ze vonden dat ik te laat betaalde wink

 

Toen schotel, eerst analoog, daarna een dbox1 met stb pakket. Inmiddels VDR maar nog steeds het stb pakket.

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rekordc
Bijna alle ADSl aanbieders rekenen geen kosten meer voor de lijn. Internet 4 mb/s vanaf 10 euro volgens mij


Als dat Online is, dan betaal je daarnaast wel koperelijn kosten, voor 20mb/s weer niet.

Als het een andere aanbieder is, dan maak je mij nieuwsgierig.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabel ....welke bedoel je ??

 

USB, HDMI, SCART....alle gekheid op een stokje.... de tv-aanbieder die ik destijds had heb ik al ruim 4 jaar geleden opgezegd en geen dag spijt van gehad...(mijn vrouw soms wel, maar ach smile )

 

mvgr,

 

djpetit

 

Origineel bericht van: mojo26
Ik heb sinds kort een openbox s9 en een multytenne schotel. Ben hier zeer tevreden over in gebruik en kanalen aanbod vergeleken met mijn huidige kabel aanbieder. Ik heb deze kabel aanbieder ook vriendelijk verzocht dat ik mijn gehele tv pakket inclusief sport 1 zo snel mogelijk op wil zeggen. Kosten besparing 480 euro per jaar lol.

 

Heb trouwens nog 10 euro vaste korting op me internet gekregen van de kabel/internet aanbieder, vooral omdat ik ze heb verteld dat ik naar een andere aanbieder wilde overstappen omdat die goedkoper was voor alleen internet. Zo zie je maar, je kan die grote bedrijven wel klem zetten als je het op de juiste manier doet. Wie heeft het er ook zijn kabel aanbieder bij het oud vuil gezet?

 

Ik ontvang trouwens 4 satellieten tegelijk zonder motor het aanbod (hd)tv kanalen is om van te kwijlen. Kent er iemand nog leuke kanalen voor de astra 123 en de hotbird?

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Almere is het UPC, en tot ruim 15 jaar geleden was dat voor mij de enige manier om tv te kijken.

Wel had ik een zelf gebouwde lange Yagi UHF antenne op mijn dak, vertikaal gepolariseerd en gericht op Soesterberg.

Daar zat AFN TV op kanaal 24 UHF.

Met mijn multisysteem tv kon ik zo ervaren hoe het was om Amerikaanse tv te kijken.

De Amerikanen gingen weg, en de lange yagi werd vervolgens op Lille gericht, zodat ik bij gunstige condities France 2 kon ontvangen.

Ongeveer 13 jaar geleden kocht ik een analoge satellietontvanger met schotel bij een supermarkt en begon ik kennis te maken met satelliet ontvangst, hier dus veel analoge Duitse kanalen via de Astra.

De lange yagi heb ik toen verwijderd.

Maar voor de Nederlandse tv hield ik nog steeds de UPC aansluiting aan.

En 11 jaar geleden ben ik na wat geëxperimenteer met een simpel digitaal ontvangertje definitief overgestapt op satelliet ontvangst na gezeur met UPC.

Ik kocht een Topfield 4000 PVR, die inmiddels al weer 4 jaar op de slaapkamer staat, omdat beneden de 7700 HDPVR hem verdrongen heeft.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb hier beide nog.

Ook na verhuizing bewust kabel aangehouden voor internet en telefonie.

Maar met name voor internet omdat deze een hogere upload snelheid bieden.

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Multikabel (nu Ziggo) naar een aanbieding van Digitenne overgestapt en later met een aanbieding naar Canal Digitaal over gestapt.

 

Nu weet ik nog niet of ik iets ga veranderen, maar mogelijk stap ik terug naar Digitenne en ga over op het gratis Nederland1, 2 en 3 pakket met HD.

 

81 cm of te wel 32 inch is al groot zat en tegen het randje voor Digitenne. Voor de rest naar veel buitenlandse FTA kanalen, want ik kijk vrijwel geen Nederlandse commerciële zenders.

 

Nee het is nog niet rond maar mijn gedachten spelen er wel bij.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn huis heb gekocht heb ik meteen de UPC kabel achter een blindplaat weggewerkt wink

Ik kijk altijd via de schotel, lekker goedkoop en je kunt zelf bepalen welke apparatuur je in huis haalt.

Voor internet heb ik me pas opgegeven voor glasvezel, dus dan de ADSL ook de deur uit

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

upc meteen eruit, ook in familie in almere allemaal aan de schotel

 

internet glas van lijbrandt(perfect) tel. van voipbuster

dusgoed koop en snel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste forum leden,

 

Ik heb begrepen dat bij bepaalde providers het wat moeilijkheden kan geven als je de Dreambox of soortgelijk apparaat met internet connect. Zou iets met toewijzing van mac adres zijn. Ben geen expert hierin en kan het ook niet weten omdat ik dan verschillende providers zou moeten testen. Iemand een box op het internet aangesloten? Wat zijn je ervaringen bij welke provider?

 

Bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier pas sind december de ziggo uitgezwaaid.

 

Na 8 jaar vond ik het wel overbodig om analoog achter de hand te hebben voor als het eens te hard regende of sneeuwde. Die keren zijn op 1 of 2 handen te tellen in al die jaren.

 

Ook heb ik nog een tijdje een DVB-C tunertje in de 7025/8000 gehad. Zelf een smartkaartje gehaald en zonder meerkosten op het analoge abo erbij gezet.

Dus had ik vanaf dat moment de digitale gratis erbij.

 

Maar als dan eindelijk de satelliet het door omstandigheden het niet doet, dan doet je smartcard het allang niet meer!

 

Die moet af en toe ge-update worden en anders geeft hij geen beeld meer.

Dus uiteindelijk de boel maar opgezegd.

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer 10 jaar geleden de kabel opgezegd.

Schotel genomen en sindsdien geen moment spijt gehad.

 

Ongeveer 3 jaar geleden het betaal-TV abonnement (settopbox) opgezegd, Wij hebben genoeg aan Nederland 1/2/3 en de vele FTA-zenders.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...