Ga naar inhoud


Wie heeft zijn kabel tv opgezegd ?


mojo26

Aanbevolen berichten

Alsof ie bij de tandarts zit.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb mijn kabel al een jaar of 5 geleden opgezegd, echter hebben zij (Ziggo) mij nooit afgesloten :D

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Ik heb mijn kabel al een jaar of 5 geleden opgezegd, echter hebben zij (Ziggo) mij nooit afgesloten :D


Maar dan heb je waarschijnlijk alleen analoog. Of je moet een smartcard hebben geleend van iemand die er geen drie nodig heeft.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eduard07
Maar dan heb je waarschijnlijk alleen analoog. Of je moet een smartcard hebben geleend van iemand die er geen drie nodig heeft.


Ik heb een kabeltuner in mijn DM8000, en heb een smartcard via mijn ouders wink

Die kaart share ik intern ook weer naar de DM500-C van mijn dochter die op haar slaapkamer staat.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over een half jaar ga ik verhuizen naar nieuwe woning. Helaas is de afstand van mijn nieuwe woning naar de wijkcentrale te ver weg om enige dsl signaal te kunnen leveren. Waar door ik nood gedwongen internet via de kabel moet nemen. Ik zit nu na te denken of ik de schotel in de verkoop moet gooien. Immers digitale tv via de kabel geeft nu het beste beeld vergeleken met de schotel. Jammer dat Canal Digitaal zijn positie heeft verspeeld op dat gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ventura
Over een half jaar ga ik verhuizen naar nieuwe woning. Helaas is de afstand van mijn nieuwe woning naar de wijkcentrale te ver weg om enige dsl signaal te kunnen leveren. Waar door ik nood gedwongen internet via de kabel moet nemen. Ik zit nu na te denken of ik de schotel in de verkoop moet gooien. Immers digitale tv via de kabel geeft nu het beste beeld vergeleken met de schotel. Jammer dat Canal Digitaal zijn positie heeft verspeeld op dat gebied.

Waarom zou je ?
Je bent nu immers ook tevreden over het signaal op je wok, waarom dan straks niet ?
Voor digitaal op de kabel moet je toch weer spullen aanschaffen.
Ik heb sinds kort Ziggo Zakelijk en daar zit TV bij, maar ik kijk nog steeds via de wok.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SnijdeA
Waarom zou je ? Je bent nu immers ook tevreden over het signaal op je wok, waarom dan straks niet ? Voor digitaal op de kabel moet je toch weer spullen aanschaffen.
Ik heb sinds kort Ziggo Zakelijk en daar zit TV bij, maar ik kijk nog steeds via de wok.


Ik ben opgestapt naar de schotel. Omdat er bepaalde tv zenders niet meer via de kabel wordt uitgezonden. Nu biedt deze tv zender IPTV aan via internet. Zodat toch naar deze zenders kan kijken. Het voordeel van de kabel boer is. Dat ik alles 1 in pakket kan afnemen (en hogere internet snelheid). En tegen een kleine bijdrage een pvr recorder kan kopen. Ik ga toch niet "dubbele" tv abonnementen kosten betalen wink .
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geintje!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...