Ga naar inhoud


Sky UK Abo


krimi

Aanbevolen berichten


Je vraag geeft aanleiding voor andere gebruikers om reclame te maken en dus de regels te overtreden. Bovendien stond dit topic in het Dreambox forum terwijl dit niks met Dreambox te maken heeft.

 

Zoek dus gewoon met Google naar een winkel die deze kaarten aanbiedt.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad het probleem met dit soort vragen...

 

Ik ben echter een grote voorstander van het feit dat dit soort dingen een apart forum fou kunnen krijgen. Ik bedoel dus het "regelen" van buitenlandse abo's op pay tv. Er zit erg veel kaf tussen het koren wat de handelaars betreft, en dat zou in mijn ogen de kracht van dit board kunnen zijn, om leden niet in de val te laten lopen, waardoor ze veel geld kwijt raken, en geen vrijgeschakelde zenders krijgen op hun card.

Zolang het verboden is om een officieel abo af te sluiten bij Sky, Viasat, Canaldigital, of wie dan ook als je niet in het land zelf woont, is het beste alternatief om dit via zo een bemiddelingsbedrijf te regelen... Ik hoop overigens dat dit verbod snel opgeheven zal worden. Ik las er e.e.a. over in Infosat van een poosje geleden... men is er mee aan de slag, maar of het ooit zover komt..... wie weet.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...