Ga naar inhoud


HD Zenderlijst van TV-Vlaanderen weg of probleem DSR 7121?


matthew_be_wvl

Aanbevolen berichten

Zoals zo vaak, weer een probleem met de Philips 7121.

Ik zag dat ik Travel Channel HD nog niet in mijn lijst had staan, dus ik wou mijn zenderlijst handmatig eens inladen.

Ik heb dit waarschijnlijk tien keer geprobeerd en telkens de foutmelding dat het zoeken mislukt was. Dan maar eens een fabrieksreset. En weer geen succes!

Dan maar eens geprobeerd om de SD Zenderlijst in te laden en bingo. Die laadt perfect in.

 

Ligt dit aan mijn ontvanger of niet?

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vermoed ze zitten in de "shit"? madeek

dealer tel gaat niet, verifikatie smartcard gaat niet, en noch SD lijst noch HD lijst inladen gaat niet!

Melding: Er is een fout (2) opgetreden bij het zoeken naar zenders... Controleer a.u.b. uw installatie en probeer het opnieuw.

 

Ik denk dat het eervoller zou zijn te vermelden, we hebben een probleem: "effe Apeldoorn belle" :Dwink

 

Terug leggen ze de aandacht op de installatie van de kijker ipv zichzelf met de blote billen te zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg zelfs de SD lijst niet ingeladen in de DSR-8121

 

Konden we die maar benaderen via PC, de "kloothommels"

Ik moet straks een DSR-8121 gaan vervangen en zodra ik de stekker insteek wil ie de zenderlijst inladen... Ik hang weer es met die prullen... maak het de koper maar wijs want "het is zijn installatie", het staat op het scherm!

TVV zich tooien met de pluimen van een ander, en hun fouten onterecht doorverwijzen naar hun dealer!

Thanks very much!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Sinds gisteren blijkt de ontvangst van VTM SD en VTM HD onmogelijk, gecodeerd ??

Zijn er nog mensen met dit probleem?

Mijn ontvanger MVision HD 400S.

Mijn abonnement ligt bij TV-Vlaanderen.

 

Graag een reactie.

 

Dank bij voorbaat.

 

Bert Crommar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cromo
Sinds gisteren blijkt de ontvangst van VTM SD en VTM HD onmogelijk, gecodeerd ??
Zijn er nog mensen met dit probleem?
Mijn ontvanger MVision HD 400S.


Dit is een probleem van de ontvanger. Door de aanpassingen in de codering van TV Vlaanderen zijn er enkele ontvangers waar geen officiële Nagra licentie in zit die daar last van hebben.
Bel even met de klantendienst van TV Vlaanderen, je zal een aanbod krijgen voor een CI module of HD ontvanger.
Daarmee is jouw probleem opgelost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan Ambers
Die flips dozen vind ik ideaal voor ouden van dagen, die gewoon willen zappen rechtaan rechtuit en kijken, meer niet.

Offtp:
Mijn vrienden en ik zijn zo van die "ouden van dagen" wink , maar die plipsen komen er hier wel niet in, kunnen zelfs geen motortje sturen. cry
Trouwens als cd-tvv ons hobbyisten de ontvangst met niet gecertificeerde receivers steeds moeilijker gaat maken kon het wel eens zijn dat de "ouden van dagen" het afbollen. laugh

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Daddy-Cool,

 

Firmware versie 155 voor de MVision HD 400S van zowel GMax als van MVision zelf lossen het probleem op, maar creëren terzeldertijd allebei een nieuw probleem. Het beeld van de gecodeerde zenders van Bis-TV(Absat) valt na enkele seconden stil.

Wat is hieraan te verhelpen?

Ik vermoed opnieuw een nieuwe versie van de firmware.

 

In ieder geval dank voor de geboden hulp.

 

Hoogachtend,

 

Bert Crommar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...