Ga naar inhoud


[Vu+ Solo] welke image


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Heb een vu solo aangeschaft en ben er mee aan de slag gegaan en omdat dit totaal anders werkt als mijn topfield omdat het op linux draai kom ik er niet altijd uit en vind de support lastig ik wil dus nu de laatste image erin zetten maar heb geen iedee welk ik moet hebben en wat ik precies moet doen via usb.

 

er zijn namelijk meerder bestanden te downloaden en moet de usb stick bv leeg zijn moet je een map aanmaken waar je de image inzet

 

vuplus-dvb-modules-bm750-2.6.18-7.3-4.4.3-20110429.tar.gz

 

vuplus-dvb-modules-vusolo-2.6.18-7.3-4.4.3-20110429.tar.gz

 

en er zijn images die beginnen met mbox ik heb geen idee welke ik moet hebben.

 

en hoe ik die in mijn vu kan laden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb thuis de image van VIX erop gezet. deze is gebasseerd op open pli 2.0.

Zoek eens op google dan kan je hem wel gemakelijk vinden.

Gewoon image uitgepakt op de usb zetten en deze in je vu+solo steken en je solo laten booten.

 

Hopelijk lukt het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie
Origineel bericht van: erwin05
er zijn 2 manieren via usb en NFI die usb manier begrijp ik maar die NFI manier nog niet die files die ik in eerste plaats genoemd heb als je die uitpakt krijg je meerdere bestanden 4 KO bestanden
ik zou dus willen weten hoe je die flashed in de VU solo.

en welke moet ik hebben van de 3?


Die bestanden moet je niet gebruiken dat zijn drivers en kunnen alleen helemaal niets.

De originele 5.8 versie van de fabrikant vind je hier: http://archive.vuplus.com/image/2011/5.8/vuplus-image-vusolo-20110429133313_usb.zip

De (vernieuwde!) website is: http://www2.vuplus.com/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier Blackhole draaien en deze draait erg mooi.

De bestanden die jij aangeeft kun je niets mee.

geef anders maar via pm je mailadres dan zal ik je de link sturen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat heel erg simpel:

 

Zorg ervoor dat je stick leeg is en pak het ingepakte bestand uit wat het image bevat.

Vervolgens kopieer je de map "vuplus" met inhoud naar je stick en steek deze in de VU+.

In de map 'vuplus'zit een mapje 'solo' en in dat mapje 'solo' staan 3 bestanden. ( bij VTi tenminste wel)

Controleer eerst of dit het geval is voordat je de stick in de ontvanger duwt.

 

Wanneer je er van overtuigd bent dat het bovenstaande klopt, zet je de ontvanger aan, of als hij al aanstaat druk je op het reset knopje naast de HDMI uitgang.

De rest wijst zich vanzelf.. smile

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: erwin05
Heb een vu solo aangeschaft en ben er mee aan de slag gegaan en omdat dit totaal anders werkt als mijn topfield omdat het op linux draai kom ik er niet altijd uit en vind de support lastig ik wil dus nu de laatste image erin zetten maar heb geen iedee welk ik moet hebben en wat ik precies moet doen via usb.

er zijn namelijk meerder bestanden te downloaden en moet de usb stick bv leeg zijn moet je een map aanmaken waar je de image inzet

vuplus-dvb-modules-bm750-2.6.18-7.3-4.4.3-20110429.tar.gz

vuplus-dvb-modules-vusolo-2.6.18-7.3-4.4.3-20110429.tar.gz

en er zijn images die beginnen met mbox ik heb geen idee welke ik moet hebben.


BLACKHOLE draait zonder enkele probleem, Nooit gecrashd!!! andere images die ik gehad heb hebben altijd wat.
en hoe ik die in mijn vu kan laden.

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Duolist
Ook Pedro had het over image Vs 5.8; dat is dezelfde die jij aangeeft.

Maar je hebt wel gelijk dat VU+ de datum stiekem heeft aangepast.

En als het klopt wat jij zegt over het logo, is dat wellicht in verband met Dream's angst voor de concurrentie!


In de laatste versie 5.8d is enigma II er helemaal uitgehaalt de skin is verwijderd er zijn nog 2 skin's over. jammer vond die enigma II skin juist zo passend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...