Ga naar inhoud


Satco Europe in de problemen met merkenrecht (VU Duo.


Gast pcrene

Aanbevolen berichten


Wat een Grap crazy

in een persbericht van 06-10-2010 van dream multimedia

het volgende citaat

 

„Enigma ist das Herzstück unserer Software-Entwicklung. Dream hat es mit dem Open-Source-Projekt Enigma wie kein anderes Unternehmen geschafft, die Eigenschaften von Linux in der digitalen Unterhaltungselektronik voll auszuschöpfen. Dass inzwischen auch Wettbewerber die Vorteile dieses Open-Source-Projekts nutzen, verstehen wir als Anerkennung unserer Arbeit.“

 

oftewel vrij vertaald: DMM is er trots op dat concurrente ook enigma gebruikt en zien het als waardering voor hun werk

 

 

Anno 2011

 

Citaat van DMM van vandaag

 

„Wir werden nicht mehr länger tatenlos zusehen, wie Mitwettbewerber unseren guten Namen ausnutzen, um ihre Produkte zu verkaufen.“

 

Ja ja, zo kan ik er ook nog wel een paar.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb altijd een dm7000 gehad en met een kleine tussenperiode overgetapt op een dm8000.

Als je ziet dat anderen jou weg gaan volgen wil zeggen dat je je werk goed doet.

Maar we gaan nu zien dat anderen exact willen kopieren en ook nog de naam in de verkoop gebruiken kan ik mij dmm goed voorstellen.

Ik heb de vu+ duo al thuis gehad van een kammeraad en een hele goede box alleen hadden ze zelf een linux gebaseerd bestrurings systeem moeten maken en niet alles kopieren.

 

Gr Cb1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele idee van Linux is dat je het mag kopiëren en verbeteren. VU+ doet in wezen niet meer dan DMM tien jaar terug deed. Linux is een supergevanceerd besturingssysteem en DMM heeft kernel en veel gebruikte softwarebibliotheken kado gehad. Het verschil is dat DMM nog veel zelf moest uitvinden (waaronder Enigma), terwijl VU+ dat niet hoeft. Maar daarom heeft DMM jarenlang hoge marges kunnen maken, VU+ zal die nooit kunnen maken. Dat tijdperk van hoge marges is voorbij.

 

Dat er concurrenten zouden komen heb ik jaren geleden al voorspeld en ik zat er eigenlijk met smart op te wachten. Dit is het begin van een gouden tijdperk van Linuxontvangers, waar wij, de TV-kijker, enorm van zullen profiteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat linux betreft ok.

Alleen zit er wel verschil tussen een ubuntu systeem en een fedora systeem (voorheen redhat) enz.

Zo hebben ze allemaal hun verschillen.

Zo had vu een ander linux systeem voor hun ontvangers moeten maken.

Maar die maken NIETS.

De makers van fedora enz zijn ZELF bezig met hun linux systeem.

En alle verschillende makers van dit platform hebben allemaal andere namen.

Dus Vu moet zelf een linux systeem maken.

Zo klakkeloos alles overnemen , ja daar heb ik zo mijn eigen mening over.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt me altijd op bij vrij grote bedrijven, eerst laten ze het een jaar ofzo toe, en dan denken ze bij hun zelf van hee hun verkopen meer dan ons, en dus aanklagen die handel, persoonlijk tegek voor worden natuurlijk, als je het weet doe het dan direct en niet jaar of 2 later.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...