Ga naar inhoud


Hoe internet op een camping?


Gast

Aanbevolen berichten


  • Beheerder
Origineel bericht van: ron1872
...de eerste 500 MB zijn dan snel. Ik weet alleen niet of de terugval in snelheid na die 500 MB echt hinderlijk is om te surfen en te mailen...


Ja, dat is echt hinderlijk.

Surfen is dan eigenlijk niet meer mogelijk.

Hooguit wat MSN en email (zonder bijlagen en afbeeldingen).

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Merkedesch
Origineel bericht van: ron1872
De camping is gewoon in Nederland en het zou om een langer verblijf gaan. Zelf zit ik (voor het gemak) te denken aan een Windows 7 laptoppie met een KPN of Vodaphone dongel met het simpelste abonnement van een tientje of vijftien euro in de maand, de eerste 500 MB zijn dan snel. Ik weet alleen niet of de terugval in snelheid na die 500 MB echt hinderlijk is om te surfen en te mailen. En ja helaas: ik kan niet meer zonder internet wink


Ik zie momenteel alleen T-Mobile nog adverteren met Onbeperkt internet op je Laptop.(computer)

Info T-Mobile:

Internet op je laptop
Haal het maximale uit je laptop
Onbeperkt internet voor een vast bedrag per maand
Online waar en wanneer je wilt
Maandelijks opzegbaar bij 1-jarig stick only
Gratis toegang tot alle T-Mobile HotSpots
Hoge snelheden

Gr.Merkedesch
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik raad je een MIFI aan:

 

Simkaartje met een data-abonnement erin en je hebt een WIFI-signaal waarmee je met 5 apparaten tegelijkertijd op internet kunt...

Super handig. Niks klooien met dongels... Maar gewoon online via WIFI op je laptop, android-gsm, etc..

 

Nadeel is wel dat ie na 4 uur constant gebruik leeg is... Maar tijdens het opladen (via usb-poort of adapter) blijven de meeste MIFI's werken. (De mijne in ieder geval wel: Huawei E585)

 

Kost wel een paar centen. +/- 120 euro en een data-abo smile

 

Volgens mij kun je bij sommige providers ook kiezen voor een MIFI (met bijbetaling) als je een data-abo afsluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...