Ga naar inhoud


[Enigma2] RTi Core v1.0 Enigma 2


Cobus R

Aanbevolen berichten

RTi Core v1.0 Enigma 2

 

RTi Core v1.0

 

What is new ?

 

 

- Card Reader OK

 

- New MediaCenter OK ( Menu -> Media Center, choose My Videos and wait 10-15 seconds to re-initialize HDMI!!!, for subtitles *.SRT press red button or SUB-T on RCU, they need to be named same as movie )

 

- Audio BUG Fixed

 

- A lot of other bugs fixed and so on.

 

- Time for zap - reduced

 

- VOL +/- Fixed

 

- MUTE(when change ch.) - Fixed

 

- Lost data when power off/on - Fixed

 

- Problem with relaod ch.list - Fixed

 

- Problem with external messages - Fixed

 

- New/rewritten WebIf

 

- NEW driver for RemoteControl - work like a charm

 

- New way for go to rescue mode - press and hold VOL+ button (from front panel or RemoteControl) during AZBox booting

 

- Removed DOM to be listed as HDD in Enigma2 Info, and now DOM is excluded from standby so COGs will show less.

 

 

In Media Center we know that Seeking is not working on << and >> ( Use search button and enter how much you want ) and VOL UP and DOWN, so please do not report this as BUG, it will be fixed in next release!

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wauw ! Het is bijna twee maanden geleden, maar kan vanavond dan eindelijk weer een nieuwe en zo te zien hele goeie update op mijn Azbox doen.

 

Als ik het zo lees is het wel het wachten waard geweest.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb me er ook maar eens aan gewaagd.

 

Installatie ging goed, netwerkverbinding is up, maar waarom kan ik onder Applicaties niets downloaden?

 

Hij blijft maar op Bijwerken software catalogus staan, maar er gebeurt niets.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

RTi maakt een kale images zonder plugins enz. Je zal de plugins handmatig moeten installeren. De images builders zoals Gemini, vti, DS en SiF zullen binnenkort wel uitkomen met een nieuwe versie gebaseerd op RTi Core v1.0.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Iemand die me dan aan een package voor cccam kan helpen?

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dank je. Helaas werkt die ipk niet met deze versie.

 

Op een paar crashes hier en daar werkt het best redelijk, maar gecodeerde zenders kan ik dus nog niet testen.

 

Mvg,

 

Michel

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Handmatig geïnstalleerd dan maar.

 

Ik heb nog geen tijd gehad om er heel erg uitgebreid naar te kijken, maar deze versie lijkt mij niet helemaal lekker hoor.

 

Diverse crashes na gewoon wat op en neer zappen, crashen na het drukken van wat toetsen op de AB, die verder niets lijken te doen.

 

Nee, dit werkt echt nog niet goed.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Michel
Handmatig geïnstalleerd dan maar.


Dat hoeft dus niet, als je deze versie in de root plaatst en dan via Software beheer handmatig de ipk installeerd, kun je daarna via de camd manager onder de blauwe knop gewoon de Cam van jouw keuze starten.

DEZE .ipk is voor originele RTI Enigma2 versies (dus niet voor Sifteam).

M_Z
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dank je. Ik heb de andere package handmatig weer verwijderd (ipkg remove) en de nieuwe via het GUI geïnstalleerd.

 

Die nieuwe (uit jouw link) werkt inderdaad wel goed en kan nu vanuit de camd manager gestart worden.

 

Toch blijft de receiver regelmatig vastlopen en ik heb echt niets bijzonders gedaan.

 

De Henksat zenderlijst er in, cccam package er op en de rest staat precies zoals het stond na installatie. Ik heb geen enkele parameter gewijzigd.

 

Wat op en neer zappen en de box loopt vast en herstart.

 

Een opname op bijvoorbeeld NED 1 HD starten en enigma2 loopt vast en helpt alleen een killall -9 enigma2.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Excuus voor het verwijzen naar ene verkeerde cccam versie.

De eerste bevindingen zijn niet positief dus...

 

Het is uberhaupt een kriem het bestand tot je beschikking te krijgen. Het downloaden bij filesonic schiet echt geen meter op, en stopte dus er ook mee.

Nu mag ik 15 minuten wachten totdat ik het weer mag proberen....

 

Zou ajb iemand het bestand ergens ander online kunnen zetten?

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...