Ga naar inhoud


[Enigma2] RTi Core v1.0 Enigma 2


Cobus R

Aanbevolen berichten


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Cardreader werkt wel, maar............niet met Digitenne, krijg alleen FTA kanalen

CD kaart erin werkt wel ok

audiobug(robotsound) is er nog steeds

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Brombeer
Origineel bericht van: VluggeW
Hallo,

RTi maakt een kale images zonder plugins enz. Je zal de plugins handmatig moeten installeren. De images builders zoals Gemini, vti, DS en SiF zullen binnenkort wel uitkomen met een nieuwe versie gebaseerd op RTi Core v1.0.

Greetz


Sif team heeft ook al de nieuwe firmware.

http://www.filesonic.com/file/1091620644/openee-gecko-image-azbox-20110528170030.zip


Moi Brombeer smile


Is niet op basis van de v1.0 !!

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Heeft iemand anders ook de ervaringen dat deze image wel erg vaak crashed en extreem langzaam wordt?

 

Gaat opnames maken goed? Bij mij loopt hij uiteindelijk vast.

 

Ik was vandaag nog van plan om de boel nog maar eens schoon te poetsen en opnieuw te beginnen, maar ik heb eigenlijk niets bijzonders gedaan, dus verwacht eigenlijk dat anderen hetzelfde zullen ervaren.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de versie RTi Core 1.0 ook geinstalleerd op mijn AZ box premium+. Heb een Lnb twin in vaste opstelling voor astra 19,2 en een voor astra 23,5. Nu heb ik wel beeld op de 19,2 maar niet op de 23,5.Bij een zenderkeuze op 23.5 geeft de azbox melding afstemmen mislukt. Ik maak gebruik van de interne cardreader!

Wat staat er nog verkeerd in instelling?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Software geinstalleerd maar dan met Jazup v2.1 maar gaat nu gelijk booten met ...../etc/..

Maar dan gaat de teller lopen en krijg ik links een =S in display en blijft de box hangen.

 

Weer geprobeerd te starten in rescue mode met patch.bin van een orginele firmware maar dat doet ie nu ook niet meer.

 

Wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na na een poos klooien weer leven in gekregen op de telnet.

En toen de oude imige er weer ingepompt en walla het werkt weer en alles staat er nog compleet op incl cccam en zenderlijst.

Is het zo dat jazup het probleem geeft.

Ik werk met een ubuntu pc waar geen windows op staat. Is er een juiste versie om dan de nieuwe software met ubuntu erop te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Et is een drama om de nieuwe erop te krijgen.

Ik kan em nu wel weer benaderen op het oude ip adres en de oude bestanden erin doen en dan werkt alles weer.

Ga ik dan mat jazup 2.3 en dan ook ext4 aangevinkt komt de melding dat deze er niet is en dan op ext 3 gaat zetten met als gevolg de =S in mn display.

 

Iemand een ideetje nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom blijf je proberen met Jazup, als de bijgeleverde Azup 2.07 ten zeerste wordt aangeraden om deze firmware mee op je ontvanger te krijgen?

Ik heb zelf nog geen tijd ervoor gehad, maar zal het dit weekend zeker gaan proberen, hopelijk lukt het me wel direct. In elk geval zal ik de methode zoals in de readme file is aangegeven als eerste gaan proberen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer de nodige groene schermen gehad, wilde alleen maar multi-epg kijken

 

Ik vind deze versie wel erg buggy t.o.v. rc12

AZBox Premium HD, DM600PVR, Multytenne 45 Single, Nabilo v0.8, Panasonic TH37PV70 ISF gecalibreert, Onkyo TX-SR502E, Onkyo DV-SP503E, Klipsch Quintet II + KSW-10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het geïnstalleerd met JazUp 2.3 en bij E2 Option zowel Format Extended Partition als Ext4 Partition aangegeven.

Ik had alleen crashes doordat ik kennelijk de verkeerde plugins had gebruikt. Daarom geheel opnieuw geïnstalleerd en alleen de juiste plugins erop gezet. Nu heb ik een heel stabiel systeem. Ik heb nu alleen nog de volgende issues:

 

- teletekst

- afsluiten betekent eigenlijk opnieuw starten, dus tijdig de stekker eruit trekken

- met sommige Spaanse zenders blijft systeem hangen en moet ik resetten

 

Voor dagelijks gebruik is deze Enigma2 image echter heel erg goed. Ook de multi media toepassingen (opnemen, afspelen opgenomen programma's, ook degene welke met originele firmware is gemaakt, muziek luisteren, You Tube filmpjes bekijken etc) voldoet prima.

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...