Ga naar inhoud


[Enigma2] RTi Core v1.0 Enigma 2


Cobus R

Aanbevolen berichten

Gast Alerius

 

Sorry, maar ik ben hier even helemaal de weg kwijt. Ik gebruik nu

RTI core RC12 Enigma 2. Dan zou je als leek verwachten dat de volgende versie RTI core RC13 Enigma 2 zou heten.

 

Betekent dat RC gewoon dat het een voorloper is en en dat dus nu Core v.1.0 de eerste volledig uitgewerkte versie is of zo?

 

En als je die dan installeert, moet alles dan weer opnieuw of blijven bestaande cccam instellingen en zenderlijsten gehandhaafd?

 

Overigens, dat laatste is misschien niet helemaal zo'n punt, ik merkte wel dat de AZBox met RC12 gewoon heel wat frekwenties gewoon niet "zag", ook niet bij manual scan.

 

Excuses voor mijn ondeskundigheid...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

<assumption modus>

RC staat normaliter in ontwikkelprojecten voor "Release Candidate". Na een aantal beta's breng je 1 of 2 release candidates uit, die bijna geschikt zijn als een "stabiele" uit te brengen versie.

 

Dat RTi 12 release candidates uitbrengt voordat ze een major release doen (dus v1.0) is wat apart. Het zou logischer zijn als ze beta 1 t/m 10 of 11 hadden gedaan en dan 1 of twee RC's.

</assumption modus>

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Hanniballetje

Gisteren wilde ik eens voor de eerste keer iets opnemen. Ik heb gewoon een enkele tuner. De opname was in de nacht , dus ik hoefde niet te zappen.

 

Via epg en timer netjes geprogrammeerd.

 

Vanmorgen gecontroleerd....naar media center gegaan - video's - hdd en de .TS file stond er mooi. Echter als ik hem dan selecteer blijft het beeld zwart en speelt ie de opgenomen video niet af.

 

Waarschijnlijk al vaker gezegd in dit forum (maar niet in dit draadje), dus daarom volstaat een kort "ja" of "nee", maar is het mogelijk om video op te nemen en af te spelen met deze firmware? Als het "ja" is, dan toch graag iets meer info wat ik hiervoor moet doen.

 

tata,

H.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan. Je moet de video enkel niet afspelen met het mediacenter, maar in E2 zelf.

 

Ik druk hiervoor op de AUX knop (boven de numerieke 3), en ik krijg dan een lijstje met eerder opgenomen programma's.

 

Mocht dit niet werken dan moet je misschien even de populaire 'pingflood' keymap inladen, deze zorgt ervoor dat de knoppen van je AB net iets beter overkomen met de functies dan normaal.

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._vi#Post1987379

 

Succes

Azbox Premium HD (DVB-S2, DVB-T)

Wavefrontier T55 4xLNB ( 13-19-23-28 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Hanniballetje
Origineel bericht van: Ribbe82
Ja dat kan. Je moet de video enkel niet afspelen met het mediacenter, maar in E2 zelf.

Ik druk hiervoor op de AUX knop (boven de numerieke 3), en ik krijg dan een lijstje met eerder opgenomen programma's.

Mocht dit niet werken dan moet je misschien even de populaire 'pingflood' keymap inladen, deze zorgt ervoor dat de knoppen van je AB net iets beter overkomen met de functies dan normaal.
http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads..._vi#Post1987379

Succes


TOP!!! it works!!

Ik gebruik echter een harmony one logitech, dus ik zal hem het knopje wel even "leren".

bedankt voor de supertip!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...