Ga naar inhoud


Veel 'Ruis' op SBS6 en Ned2


JaxcC

Aanbevolen berichten


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ook ik heb hetzelfde probleem. Ned 2 HD en SBS hd veel ruis, dus storing.

Ned 2 en SBS via SD kijken, levert geen probleem op.

Het lijkt mij een Astra probleem. ( ben geen expert )

Dat er een dect telefoon zou storen is onzin.

Dan zou dit altijd zo moeten zijn, maar is ineens opgetreden.

 

Rene

Rebox 8500 HD PVR

Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb er ook last van.

 

Het lijkt mij meer op 'CD is aan het kloten met de codering' dan een wegvallend signaal.

Dat zou dan namelijk aan de kant van CD weg moeten vallen, want anders zouden wij er niet allemaal last van hebben.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier de zelfde problemen .

Op deze manier rinkelt de kassa weer bij cd , ze krijgen weer veel telefoontjes van hun klanten.

 

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satencom
Ook hier de zelfde problemen .
Op deze manier rinkelt de kassa weer bij cd , ze krijgen weer veel telefoontjes van hun klanten.




[off topic]
Het callcenter kost meer dan wat het gesprek opbrengt.
Een optie is abo's omhoog en een 0800 nummer.

[/off topic]

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
Origineel bericht van: Rekordc
Het callcenter kost meer dan wat het gesprek opbrengt.
Een optie is abo's omhoog en een 0800 nummer.[/off topic]


Een veel betere optie zou zijn dat CD stopt met prutsen. Dan hoeven wij niet te bellen en kunnen ze de bezetting van het callcenter afbouwen wink

'Natuurlijk' kost het callcenter meer dan wat het bellen van ons opbrengt, maar wij komen toch een heel eind met het betalen van 'service' waar je als klant eigenlijk gewoon recht op zou moeten hebben!

0900 nummers en wachttijden langer dan 1 minuut voor betalende klanten zou verboden moeten worden!

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Ik heb sinds een paar dagen weer blok vorming op de nederlandse SD kanalen. Meer mensen last van ? Voorbeeld:

 

!> PID 0x0207 -> packet 1666235 @ pos. 313251992 out of sequence (13/11) (shifting counter..) (~00:10:26.160)

!> PID 0x0207 -> packet 1666236 @ pos. 313252180 out of sequence (15/14) (shifting counter..) (~00:10:26.160)

!> PID 0x0207 -> packet 1666253 @ pos. 313255376 out of sequence (14/13) (shifting counter..) (~00:10:26.160)

!> PID 0x0024 -> packet 1666760 @ pos. 313350692 out of sequence (13/12) (shifting counter..) (~00:10:26.160)

!> packet writing: length index out of bounds, shortened.. (24 / bd / 90 / 15676 -- 1288 / 46 / 1426) @ PTS 02:29:43.119

!> PID 0x0207 -> packet 1669595 @ pos. 313883672 out of sequence (4/3) (shifting counter..) (~00:10:27.600)

!> PID 0x0207 -> packet 1671532 @ pos. 314247828 out of sequence (7/5) (shifting counter..) (~00:10:28.320)

!> PID 0x0207 -> packet 1672279 @ pos. 314388264 out of sequence (3/2) (shifting counter..) (~00:10:29.040)

!> PID 0x0060 -> packet 1672304 @ pos. 314392964 out of sequence (3/2) (shifting counter..) (~00:10:29.040)

!> packet writing: length index out of bounds, shortened.. (60 / c0 / c0 / 4370 -- 3312 / 14 / 3456) @ PTS 02:29:45.385

!> PID 0x0207 -> packet 1672979 @ pos. 314519864 out of sequence (14/13) (shifting counter..) (~00:10:29.040)

!> PID 0x0207 -> packet 1674579 @ pos. 314820664 out of sequence (8/7) (shifting counter..) (~00:10:30.000)

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het sinds vorige week woensdag zo uit mijn hoofd. Soms is het even goed. Het is ook maar heel even vaak. Wel erg irritant! Ontvangst etc is gewoon goed. Hopen dat ze het snel fixen.

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC :: ZIGGO

VU+ ULTIMO 4K (OPENPLi-8.1) :: 1x DVB-C FBC en 1x DVB-S2 FBC :: ZIGGO

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...