Gast RWsat Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Wat kost Digitenne: 1e kaart / 2e kaart /3e kaart en hoeveel kaarten mag je op je naam hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Ik weet niet wat het kost want ik heb het gratis vanwege een abonnement op ITV van KPN maar je kunt maximaal drie kaarten activeren. Ik heb een kaart in de tv, een kaart in de en een in een ontvanger voor mijn zoon, ideaal. Maar deze info zal vast ook wel via de site van KPN beschikbaar zijn. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
schapi Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 er word op dit moment wat gestunt , eerste 2 maanden gratis bij kpn , ff op t net zien , kaart kost met cam module 60 euries en er zijn goedkopere aanbiedingen. groet schapi 8000hd, 800se hd pvr,800hd pvr,7020se,7000s 2 * philips plus n pccard. 1 triax met duolnb.2 flatscreens Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast RWsat Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Op één abonnement van Digitenne kun je maximaal drie tv's aansluiten. Wel heb je per tv een digitale ontvanger nodig. Hoeveel abonnementen je af kunt sluiten staat er niet bij. Ook kan ik vinden dat ik een 2e tunner kan huren voor € 4.00 p/maand, of hier het abonnement bij zit weet ik ook niet en kan ik niet vinden. Heeft er al iemand digitennen op meerdere tv`s en wat zijn de kosten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast RWsat Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 1e kaart is € 9.00 2e 3e kaart kosten samen € 8.00 Er kunnen bij bijvoorbeeld 6 tv`s meerdere hoofdkaarten worden afgesloten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Ga je nu antwoord geven op je eigen vraag ??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 Een abo kost € 9,00 per maand. Op 1 abo kun je 3 kaarten registreren ZONDER extra kosten. Tuners kun je huren maar ik zou dat niet doen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 6 juli 2011 Delen Geplaatst: 6 juli 2011 tuners kun je ook halen bij bv. een kringloop winkel voor een scheet en een paar knikkers.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2011 Delen Geplaatst: 7 juli 2011 digitenne bestaat dat nog? denk dat de vraag gaat over die grensregio's waar men elkaar graag helpt. ciao Thunderstruck ACDC 1 maal per maand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neptunus Geplaatst: 7 juli 2011 Delen Geplaatst: 7 juli 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch digitenne bestaat dat nog? denk dat de vraag gaat over die grensregio's waar men elkaar graag helpt. ciao Jazeker, en dat doet het prima in een Dreambox en in de CI module in de TV! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 8 juli 2011 Delen Geplaatst: 8 juli 2011 Origineel bericht van: happysat Dit hoort niet echt thuis in offtopic meer in DVB-T, DVB-C en DAB » DVB-T/Digitenne/DAB/DVB-H Hierzo Of de topicstarter gaat gewoon naar de website van Digitenne waar alle vragen beantwoord worden * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen