Ga naar inhoud


HD op tweede smartcard?


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Ik heb een hoofdsmartcard met een Familie HD pakket en op dit moment een Settopbox abonnement op de tweede smartcard.

Op deze tweede kaart zou ik graag ook HD willen ontvangen op alle Nederlandse zenders.

Als ik deze kaart uitbreid naar het familiepakket is het mij niet duidelijk of deze zenders in HD te ontvangen zijn.

De website is hier volkomen onduidelijk in. Ik heb dit allemaal uitgebreid bekeken, maar snap er helemaal niets van.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je krijgt dezelfde zenders op je tweede en/of derde kaart die je ook op de hoofdkaart hebt en wanneer de andere ontvangers ook HD kunnen ontvangen. Je hebt recht op hetzelfde pakket op de andere kaarten.

Je moet echter wel per kaart 5 euro extra betalen naast de gewone bedragen die voor een 2e of 3e kaart betaald moeten worden.

Gerdam

GWMJ

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
De website is hier volkomen onduidelijk in. Ik heb dit allemaal uitgebreid bekeken, maar snap er helemaal niets van.

Misschien is dit wel wat voor je: --> KLIK <--
Kan je tweede abbo de deur uit, heb je daar hetzelfde als op je hoofdabbo.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerdam
Je hebt recht op hetzelfde pakket op de andere kaarten.

Dit is niet correct.
Als op de hoofdkaart het Basis-pakket staat dan krijg je op de 2e kaart het Set Top Boxpakket en niet het Basis-pakket (zie onderstaand citaat van de website CD).
Wel klopt dat je voor het HD-pakket alleen € 5,= extra moet betalen.


Citaat:
Ik heb het Basis-pakket
Wanneer u het Basis-pakket als hoogste pakket heeft, kunt u op uw 2e en/of 3e televisie genieten van het Set Top Box-pakket (met de Nederlandse zenders) voor slechts € 1,50 per smartcard, per maand.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerdam
Je krijgt dezelfde zenders op je tweede en/of derde kaart die je ook op de hoofdkaart hebt en wanneer de andere ontvangers ook HD kunnen ontvangen. Je hebt recht op hetzelfde pakket op de andere kaarten.
Je moet echter wel per kaart 5 euro extra betalen naast de gewone bedragen die voor een 2e of 3e kaart betaald moeten worden.
Gerdam


Het is toch treurig dat ze je 5,- euro per maand voor HD in de slaapkamer in rekening willen brengen, terwijl je dat eigenlijk al betaald hebt voor de huiskamer...
Alleen een roversbende bedenkt zoiets.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: Donkeyman
De website is hier volkomen onduidelijk in. Ik heb dit allemaal uitgebreid bekeken, maar snap er helemaal niets van.

Misschien is dit wel wat voor je: --> KLIK <--
Kan je tweede abbo de deur uit, heb je daar hetzelfde als op je hoofdabbo.

vGnp


Dat ziet er heel interessant uit. Ik betaal liever een paar centen aan zo'n clone+ set, dan weer een strafboete aan CD.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerdam
Wij hebben het enterteinmentpakket op de hoofdkaart en betalen voor de 2e en 3e kaart €2,50 en € 5,00 voor de HD. We hebben dus overal het hoofdpakket en het HDpakket.
Gerdam

Zoals al zo vaak is het beleid van CD ook hierin onduidelijk en vaag te noemen.
Ik heb op mijn hoofdkaart een Basis- en HD-pakket en op mijn 2e kaart een Set Top Box-pakket en dus niet het Basis-pakket.
Nu betaal ik voor de 2e kaart ook maar € 1,= maar het mag nu duidelijk zijn dat het niet zonder meer zo is dat dat je op de 2e kaart exact hetzelfde pakket krijgt al op de hoofdkaart.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman

Dat ziet er heel interessant uit. Ik betaal liever een paar centen aan zo'n clone+ set, dan weer een strafboete aan CD.

Daar ben ik het wel met je eens en ik heb er ook weleens hierover nagedacht maar verzeker je vooraf wel eerst van het feit dat de Clone+ ook op een Rebox RE-8000/9000 goed functioneert.

Dit laatste is naar mijn mening nog door niemand bevestigd.
Mocht je tot aankoop van de Clone+ overgaan dan ben ik wel naar het resultaat benieuwd.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...