Ga naar inhoud


Tijdslimiet instellen draadloze verbinding


Aanbevolen berichten

Ik heb een Sitecom WL-351 v1.002, een wireless gigabit router 300N.

Graag zou ik willen dat ik de router kan instellen dat er 's avonds na 21:00 uur geen draadloze netwerkverbinding meer in huis aanwezig is en dat deze 's ochtends om 07:00 uur weer in werking treedt.

Is dat te realiseren middels deze router?

 

Greetz Nobody2050

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Tha Great Mac

Ik ken deze specifieke router persoonlijk niet, echter de plaatjes in de manual zeggen dat dat niet kan.

 

Uberhaupt is het niet gebruikelijk om op gezette tijden geen WLAN toe te staan. Wat bij veel routers wel kan, is op basis van Mac adres de gehele toegang op gezette tijden te weigeren.

 

Waarom zou je dit willen eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

... en papa wel natuurlijk...

 

Diverse routers van oa. Linksys kunnen dit wel, maar dan niet zozeer beperkt tot WiFi, maar algehele toegang ontzeggen op gezette tijden per MAC adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nobody2050
Zodat de kids 's avonds/'s nachts niet meer zitten te internetten.

Greetz Nobody2050

dan zou ik het goed beveiligen,voor die kids,want bepaalden zijn zo slim dat ze papa te rap af zijn. shocked

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac

Uiteraard is het een idee, tot de kids hebben uitgevonden hoe een tijdschakelaar werkt natuurlijk. Als je toch overgaat tot aanschaf van iets, koop dan een apparaat waarin je het wel kan instellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tha Great Mac
Uiteraard is het een idee, tot de kids hebben uitgevonden hoe een tijdschakelaar werkt natuurlijk. Als je toch overgaat tot aanschaf van iets, koop dan een apparaat waarin je het wel kan instellen.

Dan maak je een batchfile die de PC een shutdown geeft en die schedule je elke minuut tussen het tijdstip dat ze naar bed moeten en de tijd dat ze weer mogen internetten.

Regards,

SnijdeA.

 

DM8000, OpenPli Beta

DM7020, Pli

CanalDigitaal STB + HD

 

If you think nobody cares, try missing a couple of payments.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Misschien heb je wel een oplossing gevonden, zo niet download

"timeslot" kan afzonderlijk geinstaleerd worden. Als beheerder kan je zelf alle computers beheeren. Je geeft zelf aan welke site ze mogen en hoelang ze op internet zijn. Ik gebruik het zelf voor mijn dochter van 12. "Timeslot" is een handige programma.

 

suc6

nchingo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt nchingo,

 

Zal het eens bekijken.

 

 

Hmmmmm, lees net bij de eigenschappen dat het tot en met XP goed werkt en dat ze het programma nog aan het doorontwikkelen zijn voor W7. Even wachten nog.

Greetz Nobody2050
===================================================
VU+ Duo2, ZGemma Star H2H, Ferguson Ariva 102Mini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook de module Familie Safety van Live Essentials installeren...

 

De meesten hebben toch al Live Messenger geïnstalleerd..

 

http://explore.live.com/windows-live-family-safety

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...