Ga naar inhoud


Welke is beste HDD schijf voor vu+Duo


highlander53

Aanbevolen berichten

Ik wil een HDD schijf in mijn Vu+Duo plaatsen,maar ja er zijn er zo veel,dus welke is de beste!!!zodat er geen problemen ontstaan op de vu+Duo.ben benieuwd wat jullie ervaringen over zijn!

 

Lijstje wiz heb ik gelezen maar welke .............

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Er is eigenlijk niet zoiets als de beste HDD voor de vu+duo. Zoals gezegd, de harddisks in de lijst zijn gemeld door de gebruikers als zijnde werkend bevonden.

 

Zelf heb ik goede ervaringen met samsung disks, maar goed, er zullen ook gebruikers zijn die helemaal niet te spreken zijn over samsung disks maar die zweren bij seagate of western digital.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wiz
Er is eigenlijk niet zoiets als de beste HDD voor de vu+duo. Zoals gezegd, de harddisks in de lijst zijn gemeld door de gebruikers als zijnde werkend bevonden.

Zelf heb ik goede ervaringen met samsung disks, maar goed, er zullen ook gebruikers zijn die helemaal niet te spreken zijn over samsung disks maar die zweren bij seagate of western digital.

groet,

Wiz
hi Wiz

Dus als ik een van de harddisks van het lijstje van jou in de vu+ plaatst moet het gewoon werken.

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

in theorie zou dat zo moeten zijn.

 

Hou er echter wel rekening mee dat deze lijst is samengesteld door de gebruikers, en ik heb ze niet allemaal zelf getest smile

 

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

de lijst die via verschillende gebruikers op meer dan een forum is samengesteld is in ieder geval een houvast.

 

let wel er komen elk kwartaal weer nieuwere hdd's uit die misschien evenwel werken maar niet zijn gedocumenteerd door de gebruikers

 

en, enkele van die lijst met compatibele hdd's zul je met zeldzaamheidswaarde nu op de markt moeten zoeken daar uitverkocht en/of niet meer geproduceerd

 

maw

 

als men niet constant dergelijke merken types en model revisies test kan men geen objectieve lijst aanbieden...

 

een die overigens erg veel/vaak terugkomt in de positieve ervaringen van VU+ gebruikers is de Samsung EcoGreen F4 HD204UI 2TB

 

ciao

 

Quadrophenia

The Who

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
de lijst die via verschillende gebruikers op meer dan een forum is samengesteld is in ieder geval een houvast.

let wel er komen elk kwartaal weer nieuwere hdd's uit die misschien evenwel werken maar niet zijn gedocumenteerd door de gebruikers

en, enkele van die lijst met compatibele hdd's zul je met zeldzaamheidswaarde nu op de markt moeten zoeken daar uitverkocht en/of niet meer geproduceerd

maw

als men niet constant dergelijke merken types en model revisies test kan men geen objectieve lijst aanbieden...

een die overigens erg veel/vaak terugkomt in de positieve ervaringen van VU+ gebruikers is de Samsung EcoGreen F4 HD204UI 2TB

ciao
thx smile

VU+DUO HD met VTI 4.2.2 ,HP Omni27,Samsung LED UE55ES7000,ASUS K73E,Toshiba Satellite C670D,DENON AVR-X2100W,Philips FIDELIO 9700.
BIG BISAT met 6 LNB,S 28.2/23.5/19,2/13.0//4.8/0.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...