Ga naar inhoud


Registratie stop!!!


Gast

Aanbevolen berichten

We hebben de registratie mogelijkheid van het board dichtgegooid.<BR>Iedereen heeft nu wel zo'n beetje geregistreerd.<BR>We merken dat veel mensen onder een ander e-mail adres veel 'aliassen' aanmaken en daar herrie mee trappen.<BR>Dat is nu afgelopen. Geen nieuwe registraties meer! <P> ***** OOK NIET VIA E-MAIL!!!!! *****<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 17 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beetje jamer,<BR>als de regisratie echt "dicht" is, is de enige toekomst van dit board een langzame dood. Ben bang dat zonder vernieuwing je een beetje het "ouwe jonges" gedoe gaat krijgen. Verder verhinder je hiermee dat de nieuwelingen ook hun vragen op dit platform kwijt kunnen. Het beginnersforum zal je dan wel als eerste kunnen sluiten. Het lijkt me verstandiger een paar "verkeersdrempels" in het systeem in te bouwen. bv. na registratie kan de nieuweling een week nog niet posten. in deze tijd kunnen de achtergronden van deze persoon nagegaan worden. Een klein vragenlijstje wat naar waarheid ingevuld moet worden is dan al barriere genoeg denk ik. verder voorkom je dan dat individuen die "boos" zijn om 't een of ander zich onder een alias registreren laten, en direct met hun vuilspuiterij acties kunnen beginnen. Ook het verwijderen van registraties die een bepaalde tijd niet gepost hebben doet denk ik wonderen. zo wip je de mensen die met de hobby gestopt zijn, en dit niet hebben laten weten. dit is denk ik de meerderheid. het bestand van geregistreerden blijft op deze manier redelijk schoon denk ik. Ook banne behoort tot de mogelijkheden. 1 * een waarschuwing, niet genoeg, bannen die hap ! dit ook duidelijk laten weten. eea. is wel bewerkelijker dan het rucksichtlos stoppen van registraties, maar het board blijft wel bestaan. het zou toch verdomd jammer zijn als het hier de richting van canard, of TeeBee's board op zou gaan. <BR>prutsie.<BR><P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich kan ik je reaktie wel een beetje begrijpen. Natuurlijk is nieuwe aanwas beter voor het board maar ik denk niet dat je zo moet doemdenken dat het dezelfde kant op gaat als zoals jij beschrijft. Ik denk inderdaad dat nu iedereeen die een beetje met sathobby bezig is zich had kunnen aanmelden. Verder blijft dit board natuurlijk leesbaar voor een ieder. Het is inderdaad jammer dat de goede voor de slechte moeten lijden maar gezien de omstandigheden is dit beter dan het gevaar het board ten onder te laten gaan aan de het steeds weer terugkomende pogingen van bepaalde personen of groepen personen om dit board te verpesten.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sat4All-Watchers,<P>Persoonlijk vind ik de keuze om 'nieuwe' members te weren werkelijk te rigoureus (heb ik dat goed gespelt (grapjuh)), volgens mij is zonder nieuw bloed het board ten dode opgeschreven binnen nu en .....? Ik denk dat jullie webmasters/sitebeheerders/moderatoren wel andere middelen ter beschikking hebben.<BR>Ik hoop dat jullie hier nog eens 'nuchter' over nadenken want deze maatregel is NIET goed.<BR><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer goede hulp kunnen we gebruiken,maar ja het is jullie beslissing,en ik kan het wel begrijpen, steeds zie ik weer dat men de boel probeert te flessen en of op te ruien en dat is jammer.<BR>Het kan heel leuk zijn om van elkaar te leren het is een heeeeellee leuke hobby,die als we mekaar tot steun zijn goedkoop kan zijn.<BR>Verder wil ik jullie alleen nog complimenteren met de site.<P>Gr.Ad<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer van de registratiestop. <BR>Meer wil ik niet kwijt. Maar goed, de serieuze satfreak zal zich hier al wel aangemeld hebben. Er worden wel steeds meer digitale ontvangers gekocht en er komen steeds meer vragen over bepaalde dingen.<BR>Maar moet dit nu beslist een board worden van en voor "professionals?"<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, inderdaad jammer dat nieuwe registraties niet meer mogelijk zijn. <P>Maar het zou nog meer jammer zijn wanneer mensen hier onder allerlei aliassen boos op elkaar zouden gaan lopen doen. Ikzelf heb zoiets van : "als je boos bent op iets of iemand, dan ben je toch ook wel groot genoeg om dat onder je eigen 'naam' te laten weten?"<P>In ieder geval, begrijpelijk. Is natuurlijk ook nogal wat werk om een board 'schoon' te houden. <P>Groentuh,<BR>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het een oplossing om nieuwe registraties alleen maar op het beginnersforum te laten posten voor bijvoorbeeld een maand. Zo kan je de ambraszoekers een beetje eruit filteren.<BR>Echt geïntresserden in deze materie hebben dan nog altijd een kans.<BR>Groetjes.<P>------------------<BR>

Quo signo nata es?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werd eens hoog de tijd dat dit ging gebeuren .<BR>Ik had dat ook al heel de tijd door dat er dus mensen waren die echt misbruik maakten van registratie om dan heel het board te vervuilen .<BR>Het is echter jammer voor de nieuwe users maar ik denk toch wel dat de meesten onder ons al wel geregistreerd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien 'n half jaar op een beginnersforum dan lijkt nij dat de meeste wel door de mand vallen. Maar ik kan me voorstellen dat deze beslissing is genomen gezien de herrie die er de afgelopen tijd is geweest.<BR>Wat meer wardering zou op z'n plaats zijn voor de oprichters/onderhouders van dit board.<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook goed dat er een stop is ik vraag me alleen af waarom overal fake namen in staan waarom niet gewoon de echte namen of schamen jullie daarvoor????<BR>Groetjes<BR>Ruud.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruud,<P>Big Brother C- is watchin' us....<P>------------------<BR> smile.gif <BR>Life's a bitch, and then you die....... So get up and keep smilin'!!!

DM800-S, 120GB HDU, OpenPLI

DM7000-S, 128MB USB, 300GB 5A300J0 HDU, PLI Jade

Funke .99 dish, Stab HH120 rotor, Alps Quattro-LNB

Samsung LE40B650, calibrated

Link naar reactie
Delen op andere sites

t'is jammer dat er tot deze maatregel is besloten, maar ik neem aan dat de oprichters van dit board er goed over nagedacht hebben. Het idee om alleen een beperkt gedeelte open te stellen, b.v. het beginners forum om zo eventuele nieuwe gebruikers voor een bepaalde periode te screenen. is mischien inderdaad een optie.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...