Ga naar inhoud


Registratie stop!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Over een beperkte postingsrecht is inderdaad over nagedacht. Het grote nadeel is dan dat je mensen die van goede wil zijn op den duur gaat frusteren omdat ze maar beperkt mogen posten en dat kan dan ook weer irritaties opwekken maar een veel groter nadeel is dat welke termijn je ook zou hanteren de mensen waar het zich hierom gaat zich rustig houden en dan na deze termijn wederom de gang kunnen gaan. Het lijkt me dan meer uitstel van de problemen waarvan we heel duidelijk hebben gesteld dat die echt afgelopen moeten wezen. We zien nu dat het board weer de redelijk rustige kant op gaat met het niet meer direct toelaten van mensen. Alleen als je eens achter de schermen ziet hoeveel aanvragen er per dag binnenkomen welke serieus zijn en hoeveel er gewoon fake zijn van mensen die proberen zoveel verschillende alliassen te maken om herrie te trappen dan is deze stap zeker rechtvaardig te noemen. Een board kost tijd, een goedlopend board nog meer tijd dat wisten wij ook maar als we een ieder moeten blijven screenen voordat hij binnen wordt gelaten zou er iemand van ons moeten besluiten zijn baan op te geven voor zijn hobby. Na een vlugge blik op onze bankrekeningen bleek dit voor een ieder nog niet mogelijk.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste heeren moderatoren. Om mijn mening nog eens te onderstrepen dat het eewig jammer is dat je niet meer kan registreren het volgende. gevonden op het satnerds board.<BR>--------------<BR>Beste,<BR>Vandaag 18/09 is mijn "lezersbrief" (voor een stuk ingekort en ietwat gecensureerd door de redactie) verschenen in Het Nieuwsblad op pagina 11 (dus alleen maar voor belgische lezers).<BR>Aanleiding was het verdwijnen van Eurosport op de vlaamse kabel en het feit dat de krant alleen maar naar een VRT-zender verwees om toch nog een 5-tal uurtjes per dag naar de olypmische spelen te kunnen kijken... maar geen woord repte over satellietontvangst.<BR>Om de belgische lezers wat meer voor "satellietontvangst" te winnen zou het goed zijn mochten jullie een reactie op mijn lezersbrief insturen: kan maar het ontwikkelen van satellietontvangst in belgië bevorderen: daarom hieronder de integraal verschenen tekst:<P>Titel: leve de schotelantenne !<P>Eurosport<BR>Gerdy Stamper / Lauwe<P>"Uw krant kondigde het verdwijnen van Eurosport wel aan maar verwees naar Canvas als enig alternatief om de Olympische spelen te kunnen volgen. En minister Van Mechelen betreurt ondertussen dat de vlaamse kijker nu naar buitenlandse zenders moet zappen om de Olympische Spelen of Champions League te kunnen volgen. Over satellietontvangst wordt met geen woord gerept !<BR>U moet weten dat België het énige europese land is dat nationale zenders niet via satelliet wil doorgeven omdat men vreest dat iedereen dan de kabel buitengooit. Er is zelfs een akkoord met VTM opdat zij hun programma's niet via een gewone antenne zouden doorsturen zodat de vlaming verplicht wordt de kabel te behouden. Daartegenover stellen andere europese landen hun nationale zenders wel via satelliet ter beschikking. Op die manier wordt de kabel verder politiek beschermd en de vlaamse kijker gegijzeld. Overigens, de kabelmaatschappijen plukken die buitenlandse zenders zelf van de satelliet. Met een schotelantenne kan iedereen ze gratis ontvangen, zonder gezever over taksen of auteursrechten. Arm belgenland: net alsof we nog in de tijd van de tam-tam leven. Geef mij maar mijn schotel."<P>Tot zover mijn (ingekorte en ietwat gecensureerde) lezersbrief.<P>Reacties op dit artikel kunnen verstuurd worden via fax 02/466.30.93 of via email nieuwsblad@vum.be met vermelding "rubriek lezers schrijven"<P>Graag had ik eveneens deze posting bij <A HREF="http://www.sat4all.com" TARGET=_blank>www.sat4all.com</A> laten verschijnen... jammer genoeg was ik er nog niet geregistreerd en kan dit dus blijkbaar niet meer; misschien wil een geregistreerde lezer dit voor mij doen ?<P>Een overvloed aan reacties zou weleens enige "mentaliteitsverandering" in vlaanderen kunnen teweegbrengen en veel ogen openen !!!<P><BR>Met dank jongens !<BR>Gerdy<BR>-----------<P>Heeren heroverweeg uw besluit ! Ja een goedlopend board kost veel tijd, waarschijnlijk zelfs erg veel tijd, maar er zijn gelukkig meer goedwillende dan kwaadwillende mensen denk ik. dit zijn de laatste woorden die ik hieraan wil besteden, ga eens een avondje driftig mijn frustraties van me af hoppen en zappen.<BR>prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij gaan deze week kijken of we het board zo in kunnen richten dat een gevorderde bezoeker overal kan posten en een beginner alleen in het beginner forum.<P>Er wordt enkele beginners (die net op tijd geregistreerd zijn) namelijk al veel geld geboden voor hun username en pass hahahaha smile.giflaugh.gifsmile.giftongue.gif<P>Nadeel is wel dat er dan op alle forums (beginnerforum uitgesloten) een password komt.<BR>Dat wordt een standaard password (dat geven we kado) maar toegang tot die forums is dan per user vastgelegd.<P>Dat kost ons een hoop werk, maar is de enige mannier.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 18 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe bepaal je of je een gevorderde bezoeker bent, word dit bepaald door het aantal bezoeken, of door het aantal gepost meldingen of reply's.<BR>ik ben zelf iemand die graag door de forems heen bladerd maar hieraan niets nieuws heb (kan) toe te voegen of te verbeteren.<BR>ik zou het jammer vinden om geen toegang meer te hebben tot alle forems, of moet ik nu op div. forems domme vragen gaan stellen en antwoorden gaan geven om gevorderde bezoeker te worden??<BR>ik heb altijd genoten van jullie site en hoop dat jullie niet te veel mensen uitsluiten.<P>have fun<P>batyko<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Hoe kan je aan het aantal postings zien hoe ervaren iemand is. Nog zeer recentelijk heeft er iemand door het board gewalst en gaf op bijna iedere posting een antwoord. Of het steek hield of niet was niet belangrijk, maar in "no-time" had hij over de 200 postings. Zo iemand zou toegelaten worden tot het hele board, terwijl een goedwillende beginner wordt uitgesloten. Hou me te goede, ik zou ook geen oplossing weten hoe je het anders zou moeten doen. Je kan ook niet de postings van alle leden doornemen om te bepalen hoe zijn kennisniveau is, al word ik ook wel eens ziek van mensen die niet lezen en steeds weer de zelfde vragen stellen.<BR>Ik vind het jammer, dat een aantal mensen toch weer niet de dicipline kunnen opbrengen om dit board tot een succes te maken. Ik wens jullie alle sterkte en bedankt voor al het werk dat jullie doen om dit board in stand te houden. Veel van wat ik weet over dit onderwerp heb ik aan dit board te danken en ik hoop dat ook velen na mij ook via dit board kennis kunnen blijven vergaren. Daarom alle wijsheid in jullie beslissing.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of iemand een beginner is of niet zal afhangen aan de opinie van 2 personen.<P>We zullen dit zo goed mogelijk doen en en er komt ook een speciaal forumpje waar mensen hun grieven kwijt kunnen.<BR>Dit zullen we dan alleen lezen als we heel veel zin en tijd hebben.<P>Mailen heeft geen enkele zin (ik druk al de hele avond alleen maar op delete delete delete delete delete..............<P>We gaan beginnen om het aantal geregistreerde mensen terug te brengen naar alle mensen die totaal meer dan 5 postings hebben geplaatst en minstens een maand actief zijn.<P>Omdat het hele klusje wel ff gaat duren wil ik iedereen vragen toch maar vooral geduldig te zijn en niet direct te gaan zeuren over toegang.<BR>+/- 1500 users scannen is een heel werk.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er niets op tegen om het board enigzins onder controle te houden, maar ik denk persoonlijk dat er veel gebruikers zullen zijn die heel veel lezen (en veel leren), en weinig tot niets schrijven. Dit wordt ook aangemoedigd in de regels / banners. Ik ben zelf zo'n persoon, en ben door mijn werk niet 12 maanden per jaar thuis. (eigenlijk maar 4 maanden per jaar thuis...) Dus nu wordt ik dus de toegang (waarschijnlijk) ontzegt omdat ik te weinig post en te veel lees? (Ook omdat ik misschien wat vaak afwezig ben?) Ik denk dat dit niet echt een goed iets is.<BR>Er worden op die manier denk ik nl. teveel mensen buitengesloten van eventuele discussies..... frown.gif<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sat-enthousiasten,<P>Een 'schoon' board is natuurlijk iets waar wij allen veel belang bij hebben. Er zullen maatregelen genomen moeten worden die waarschijnlijk niet bij iedereen even enthousiast vallen, het moet dan maarrrr..<P>Ikzelf, méér dan 5 postings maar minder dan 1 maand 'On-Board', zal er dan ook een paar weken geen gebruik van kunnen maken, het moet dan maarrrr....<P>Waar ik absoluut een voorstander van ben (als beginner) is dat ik natuurlijk WEL in alle forums kan KIJKEN, dat is namelijk voor mij én vele andere beginners heel erg belangrijk. <P>Kortom: een drempeltje is nooit weg maar plaats het ding s.v.p. met zorg en laten wij zorgen dat de naam intact blijft, nl SAT_4_ALL...!!, overigens ben ik inmiddels dagelijks 'aanwezig', prima board.<BR><P>------------------<BR>Ciau for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch erg jammer dat je verplicht ben om min. 5 keer per maand te posten om bij jullie bewuste vragen te stellen, ter meer omdat ik een erg druk leven heb en daarom niet elke avond achter mijn PC kan vertoeven,hoe graag ik dat ook zou doen.<P>osjohn<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen.<BR>Het is de bedoeling om te voorkomen dat een beginner of niet aktieve gebruiker in de gevorderde forums gaat posten.<BR>Lezen zal overal mogelijk zijn! (dat is in ieder geval wel de bedoeling.)<BR>We gaan nu kijken in hoeverre het mogelijk is dat te realiseren.<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 19 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we proberen op te houden met speculeren wat er allemaal zou kunnen gaan gebeuren. Ondanks dat vele mensen anders denken of andere mensen willen doen laten denken dat wij niet naar de gebruikers luisteren blijkt uit het bovenstaande dat dit wel degelijk het geval is. Er komt een nieuwe opzet van dit board waarin het de bedoeling is dat een ieder alles kan bekijken en de registratiestop eraf gaat. Natuurlijk staan jullie als gebruikers vrij om hier eigen ideeen kenbaar te maken. <P>Geef ons in ieder geval even rustig de tijd om een en ander te realiseren en de boel qua members op te schonen. Overigens kan het door deze handelingen soms zo zijn dat het board off line is dus niet schrikken en vreemde dingen denken.<P>Satwatcher<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Satwatcher (edited 19 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zit hier even op vakantie heel juppig via een GSM even in te loggen en zou ook even wat willen zeggen. Maar dat wordt dt prijzig en dus verzoek ik beleefd dit begin oktober te mogen doen. Hoop dat het dan nog kan, want dan ben je even met vakantie en dan gebeuren er meteen allerlei niet verwachte dingen. Doe het denken duseven kalm aan a.u.b. Alvast bedankt<P>------------------<BR>* Things are only impossible until they are not *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ons nu gelukt alle gebande en inactieve users te verwijderen en dan houden we er 1252 over.<P>Nog best een leuk aantal maar het is weer te overzien.<P>We gaan een kleine verandering doorvoeren in de registratiemethode (dubbele e-mail verificatie en wat achtergrondinfo.) <P>Bovendien worden nu nieuwe gebruikers duidelijk op onze voorwaarden en aandachtspunten gewezen via een pop-up scherm. <P>We hopen dat dan de rest zoals vanouds kan blijven en sat4all voor iedereen blijft.<BR>Nou ja bijna iedereen dan... <P>Als er nog mensen twijfelen aan het feit dat wij serieus bezig zijn, kijk dan nog even <A HREF="http://pub10.ezboard.com/fthesatellitefunboardkletspraat.showMessage?topicID=159.topic" TARGET=_blank>hier</A> op het amateur fun_board.<P>Daar werd ik vandaag door een user op gewezen, want ik kom er zelf nooit meer.<BR>De moderators aldaar zijn echter hier vaste klanten... <P>het is toch treurig dan men tegenwoordig al formule1 zaken op een satellite board moet gaan bespreken en andere boards af moet gaan lopen zeiken om de indruk te wekken dat er überhaupt nog iets gebeurt op dat board...<P>Nou jaaaaaa, nog een paar daagjes en dan kan zich hier iedereen weer aanmelden.<BR>Dan kan BT hier weer onder een andere naam herrie gaan proberen te trappen. (zielig mannetje hoor...)<BR>En als het BT niet lukt dan kan gary het altijd nog proberen. En als het Gary niet lukt kan Kielrog het nog eens proberen...ehh sorry Kirech. *dat krijg je met dat soort namen he.. Kiereggh, adddddivvv, allemaal te moeilijk voor een simpele admin als ik.<P>Nou ja jongens (en meisjes). Ik heb mijn gal weer voor 6 maanden gespuid....<P>Weltrusteeeeeeeee smile.gifsmile.gifsmile.gif<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 20 September 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...